جایگاه میکرونیدلینگ در میان روش های نوین جوانسازی پوست

mousavi
جوانسازی پوست با هر روشی که انجام پذیرد، نتیجه افزایش کلاژن هاست. در این میان روش هایی موثرتر هستند که میزان بیشتری از کلاژن ها را تولید کنند.

دکتر سهیل آخوندزاده

جوانسازی پوست با هر روشی که انجام پذیرد، نتیجه افزایش کلاژن هاست. در این میان روش هایی موثرتر هستند که میزان بیشتری از کلاژن ها را تولید کنند. البته لازم به ذکر است که علاوه بر افزایش کمی کلاژن ها، کیفیت کلاژن تولید شده نیز اهمیت بسزایی در ایفای نقش آن در جوانسازی پوست و به تعویق انداختن روند پیری پوست دارد. در این میان از نقش مهم رشته های الاستین هم نمی توان گذشت. تولید کافی و موثر این رشته های پروتئینی نیز در جوانسازی پوست اهمیت فراوانی دارد.

از دیگر مزیت های روش میکرونیدلینگ در جوانسازی!

البته باید در نظر داشت که کارایی یک روش جوانسازی فقط به میزان تاثیر آن در تولید کلاژن و الاستین محدود نمی شود بلکه عوامل مهم دیگری نیز در موثر بودن این روش ها نقش دارند که مهمترین آنها کم عارضه بودن و مقرون به صرفه بودن این روش هاست.  میکرونیدلینگ روشی است که سه مورد ذکر شده در خصوص کارایی یک روش جوانسازی را با هم دارا است یا به عبارت دیگر این تکنیک نوین، علاوه بر این که توانایی بسیار بالایی در تولید کمی و کیفی کلاژن و الاستین دارد، روشی بسیار کم عارضه و در عین حال در قیاس با روش های دیگر بسیار مقرون به صرفه است.

عملکرد میکرونیدلینگ به چه صورت است؟

نکته قابل توجه دیگری که در این روش وجود دارد و آن را از سایر روش های جوانسازی متمایز می کند، قابلیت همزمان تزریق انواع ویتامین ها، املاح و پروتیئن ها و همچنن ماده بسیار مهمی نظیر هیالورونیک اسید است که در حین انجام کار و از طریق منافذی که توسط سوزن های بسیار ریز دستگاه وارد پوست می شود انتقال پیدا می کند.

میکرونیدلینگ، تنها برای جوانسازی کاربرد دارد؟

دایره کاربرد این روش محدود به جوانسازی نیست و در درمان اسکارهای آکنه ( جای جوش ) ، درمان لک های پوستی و نیز پیشگیری و درمان ریزش مو و موارد دیگر ی از جمله درمان ترک های شکمی نیز نتایج قابل قبولی به دست آمده است.

نتایج حاصل از روش میکرونیدلینگ به چه صورت است؟

البته شایان ذکر است نتایج حاصل از روش میکرونیدلینگ به نوع دستگاه و نوع سوزن ها (کارتریج) ها و نوع تکنیکی که توسط پزشک شما انجام می گیرد نیز بسیار وابسته است. مشاوره و معاینه دقیق پوست توسط پزشک و انتخاب بهترین روش و مناسب ترین سوزن (کارتریج) اصول مهم در بکار گیری این روش جوانسازی است.

چه افرادی از مزیت میکرونیدلینگ محروم هستند؟

  • واکنش های آلرژیک به مواد مورد استفاده
  • بیماری های پوستی (مانند کلوئید، کهیر و )
  • سرطان پوست
  • مشکلات گردش خون
  • هموفیلی
  • مصرف داروهای ضدانعقاد خون
  • دیابت کنترل نشده
  • صرع
  • بیماری های مربوط به سیستم ایمنی بدن

دکتر سهیل آخوندزاده

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر آخوندزاده با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188545296

02188545297

آدرس:خیابان شهید بهشتی – خیابان شهید مفتح شمالی – نرسیده به ایستگاه متروی مفتح – کوچه دوست محمدی- پلاک۳- واحد۸

وب سایت: arianaclinic.com

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ