با ایمونکلوس از بروز بیماری‌های مزمن باخبر شوید!

zahra
آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک‌ فردا: بیماری‌های مزمن از قبیل بیماری‌های قلبی- عروقی، سرطان‌ها، بیماری‌های اتوایمن، بیماری‌های تنفسی و دیابت از عمده‌ترین علل مرگ و میر در چند دهه اخیر در جهان هستند

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک‌ فردا:

بیماری‌های مزمن از قبیل بیماری‌های قلبی- عروقی، سرطان‌ها، بیماری‌های اتوایمن، بیماری‌های تنفسی و دیابت از عمده‌ترین علل مرگ و میر در چند دهه اخیر در جهان هستند. شیوع این بیماری‌های رو به افزایش تا جایی است که سازمان بهداشت جهانی سه‌چهارم از علل مرگ و میر تا سال 2025 را ناشی از بیماری‌های مزمن معرفی کرده است. در اکثر موارد شروع بیماری‌های مزمن ماه‌ها و حتی سال‌ها پیش از ظهور علائم در بدن صورت می‌گیرد. علت این امر وجود تعداد سلول‌های تخصصی فراوان در هر ارگان بدن است که سبب پنهان ماندن علائم بالینی یا تغییرات پاتولوژیک و بیوشیمیایی ناشی از بیماری از دید فرد یا پزشک وی می‌شود.

از آنجا که روند بیماری‌های مزمن، در اغلب موارد، کند و تدریجی است؛ با بررسی بیومارکرهای اختصاصی می‌توان از وجود بیماری ‌در مراحل آغازین و پیش از بروز علائم آگاهی یافت.

ایمونکلوس (آدمک داخلی بدن) یکی از روش‌هایی است که امروزه در این زمینه به کار گرفته می‌شود.

اساس این تشخیص بر این واقعیت استوار است که در بدن انسان در هر دقیقه سلول‌های پیر در کبد، ریه، پوست و سایر بافت‌ها با سلول‌های جدید جایگزین می‌شوند. با بررسی این بیومارکرها می‌توان وضعیتی که فرد هنوز «بیمار نیست» را از حالت «دیگر سالم نیست» تمایز داد.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک‌ فردا: از دی ماه 1391 با هدف خدمت رسانی برتر و به کارگیری دانش روز دنیا در زمینه پزشکی و آزمایشگاهی، فعالیت خود را آغاز نموده است. مسئولین و مدیران این آزمایشگاه با به کارگیری تجارب و موفقیت های خود در آزمایشگاه های داخل و خارخ از کشور از یک سو، و همچنین ایجاد فضایی متفاوت،آرامش بخش و خاطره انگیز از سوی دیگر، همواره سعی در جلب رضایت مراجعین محترم را داشته اند. آزمایشگاه فردا مفتخر است بدینوسیله به اطلاع برساند که بدلیل دارا بودن تجهیزات پیشرفته و دقیق،بهره گیری از متخصصین مجرب و همچنین برخورداری مستمر از کنترل کیفی در انجام آزمایشات،موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت از شرکتBSI انگلستان(قبل از تحریم) و Dimitto سوئیس شده است و هم اکنون دارای گواهینامه 10002 و ISO 9001-2008 در رضایتمندی مشتری می باشد. این مرکز ضمن دعوت از کلیه عزیزان متخصص و کارشناس جهت بازدید از آزمایشگاه و سیستم های فنی ،آماده پذیرش نظرات و پیشنهادات شما عزیزان می باشد. آرزوی ما همواره خدمت رسانی هرچه بهتر به شما عزیزان است.امید است با یاری ایزد منان و تلاش هرچه بیشتر به این مهم دست یابیم.

جهت ارتباط با آزمایشگاه فردا با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

02126122613

آدرس:  تهران، پاسداران، لواسانی (فرمانیه)، جنب باشگاه فرمانیه شماره ۲۴۱

وب سایت: www.fardalab.com

farda_lab

farda.lab

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ