دکتردکتر نوبت دهی 24 ساعته بهترین پزشکان کشور

zahra
دکتردکتر یه سامانه است که به بیماران کمک میکنه تا از طریق سایت، اپلیکیشن، تلفن گویا و تلگرام پزشک مورد نظر خودشون رو سریع و راحت پیدا کنند و ازش وقت بگیرند، حتی موقعیت جغرافیایی و ترافیکی پزشک مورد نظر را هم میشه باهاش بررسی کرد.

 

دکتردکتر یه سامانه است که به بیماران کمک میکنه تا از طریق سایت، اپلیکیشن، تلفن گویا و تلگرام پزشک مورد نظر خودشون رو سریع و راحت پیدا کنند و ازش وقت بگیرند، حتی موقعیت جغرافیایی و ترافیکی پزشک مورد نظر را هم میشه باهاش بررسی کرد.

در ضمن به پزشک هم علاوه بر امکان نوبت دهی و معرفی در بین پزشکان معتبر، امکان استفاده از پرونده الکترونیک بیمار ، حسابداری مطب ، تنظیم لیست بیمه و سایر سرویس هایی که برای مدیریت مطب نیاز هست رو به صورت یکپارچه ارائه می کند.

ما بر اساس تجربه همکاری با چند بیمارستان و تعدادی از پزشکان متوجه مشکلاتی مانند بی نظمی مطب، مدت زمان انتظار بیمار، اشغالی خط تلفن، جستجوی پرونده بیماران، تعدد تعرفه های بیمه ای و.. شدیم که با توسعه دکتردکتر توانستیم تمامی این مشکلات را با یک سیستم یکپارچه و کاربردی حل کنیم.

“دکتردکتر” نرم افزاری مناسب برای انواع تخصص های پزشکی، دندانپزشکی و حتی سونوگرافی و رادیولوژی  می باشد.

این سیستم قابلیت پیاده سازی برای مراکز درمانی و کلینیک ها به صورت یکپارچه برای چند پزشک مستقل را دارد و همچنین پزشکان محترم می توانند دو یا چند مطب و یا کلینیک خود را با یکدیگر  لینک کرده و از برنامه ها و هزینه های خود یکجا و یا به طور مستقل باخبر شوند

[video1]

ثبت نام رایگان پزشکان

امکانات برجسته دکتردکتر:

4 روش نوبت دهی که بیمار به راحتی میتواند از پزشک خود نوبت بگیرد:

نوبت دهی اینترنتی: معرفی پزشکان و نوع خدماتشان در اینترنت باعث دسترسی بهتر و آسانتر بیماران جهت کسب اطلاعات بیشتر از پزشک مورد نظر خود و رزرو نوبت می شود.

نوبت دهی تلفن گویا: تلفن گویای دکتردکتر بدون اشغالی تلفن و بدون نیاز به هزینه اضافی و سخت افزار امکان رزرو نوبت بصورت شبانه روزی، اعلام آدرس و.. را به صورت خودکار فراهم میکند و علاوه بر افزایش تعداد بیماران، منشی با حوصله ی بیشتری پاسخگوی مراجعین حضوری خواهد بود.

اپلیکیشن نوبت دهی: اپلیکیشن دکتردکتر طوری طراحی شده که بیماران به راحتی بتوانند از روی نقشه پزشک خود را پیدا کنند و با استفاده از جستجوی تخصصی بتوانند از پزشک دلخواهشان نوبت بگیرند.

نوبت دهی تلگرام: از طریق تلگرام بستری را فراهم کردیم تا در نهایت سادگی زمان های خالی پزشک خود را  بررسی و نوبت خود را رزرو نمایید.

[video2]

ثبت نام رایگان پزشکان

امکاناتی که پزشک با استفاده از آن به راحتی میتواند مطب خود را مدیریت و شبانه روزی کند:

– پرونده الکترونیک

– سیستم حسابرسی و مالی

– لیست گزارشات بیمه

– ارسال مستقیم گزارشات بیمه ای

– ارزیابی عملکرد کادر درمانی و پرسنل

– نمایشگر صف نوبت ها

– یادآوری صوتی نوبت به بیمار

– بروزرسانی خودکار تعرفه های سالیانه

– امکان دریافت آنلاین وجه

– اتصال به دستگاه کارتخوان

– امکان چاپ نسخه روی دفترچه

– دارای بانک اطلاعاتی دارو

– قابلیت اتصال به قلم نوری

– قابلیت اتصال به بارکدخوان

– یادآور زمان چکاپ به بیمار

– پشتیبانی از توریسم درمانی

– سیستم ارجاع

و…

[video3]

ثبت نام رایگان پزشکان

مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر

02147629002

www.drdr.ir

دریافت اپلیکیشن

https://goo.gl/C93FGU

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
خلیلی

خلیلی

1400-07-05 - 10:10 پاسخ

سلام واسه منی که هیچ کسی روندارم دراین سامانه وقت بگیره فکری کردین چیکارکنم بایددکترابگن ازمطب نوبت بدن که نمیدن فقط ویزیت تاپول ندی راهت نمیدن لعنت به اینجوردکترای بیرحم دین وایمانشون پول شده دیگه بفکر2منرجای ابدیشون نیستن این سایناهم فقط بفکرخودشانن فکر میکنم همه باسوادن واینترنت وگوشی میلیونی دارن که هروقت بخوان نوبت بگیرن خداهم گوشاش کرشده هرچه ناله میکنیم اصلا نمیشنوه