همسر دوم هومن سیدی کیست؟

پانته آ توتونپیان
عکس های همسر دوم هومن سیدی و دخترش روز گذشته در شبکه های اجتماعی خبر ساز شده است.

عکس هومن سیدی و همسر دومش

روز گذشته در اینستاگرام حامد بهداد،عکسی منتشر شد از دختر هومن سیدی.همین موضوع باعث شد توجهات به ازدواج دوم هومن سیدی جلب شود.

هومن سیدی که از همسر اولش آزاده صمدی جدا شده است،در سکوت خبری مجددا ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر به نام نیل شده است.

بیتا اصلانی همسر دوم هومن سیدی کیست؟

همسر دوم هومن سیدی بیتا اصلانی است که پس از جدا شدن هومن سیدی از آزاده صمدی بازیگر محبوب کشورمان با هومن سیدی ازدواج کرد.

هومن سیدی از همسر دوم خود دختری به نام نیل دارد.

همه چیز از عکس دختر هومن سیدی بنام نیل خانم شروع شد و وقتی حامد بهداد عکس نیل سیدی را منتشر کرد رسانه ها خبر ازدواج دوم هومن سیدی و همسرش را منتشر کردند تا اینکه چند لحظه پیش صفحه اینستاگرام هومن سیدی از عکس هومن سیدی و بیتا اصلانی همسر دومش به همراه دخترشان نیل سیدی رونمایی کرد .

توضیحات هومن سیدی در مورد ازدواج دومش با بیتا اصلانی

هومن سیدی پس از منتشر شدن خبر ازدواج دومش در فضای مجازی پستی با توضیح در مورد ازدواجش با بیتا اصلانی در صفحه اینستاگرامش گذاشت:

هومن سیدی با انتشار عکس بالا نوشت : دوستان عزیز و محترم همیشه تلاش کردم به شما مردم نازنین احترام بگذارم و چیزی غیر از احترام از شما دریافت نکردم . همیشه تلاش کردم وارد حاشیه نشم اما ظاهرا این شغل بدون حاشیه بی معنیه . میخواستم توضیح ندم چرا که فکر میکردم زندگی خصوصی بنده برای کسی جذاب نیست . دو ‌مطلب بود که فکر کردم باید درباره اش حرف بزنم تا سوال های بی شمار شما رفقا پایان بگیره .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ