انحراف جنسی از چه زمانی پایه گذاری می شود؟

نحراف جنسی معمولاً در زمان کودکی پایه­ گذاری می ­شود. افرادی که در زمان بعد از بلوغ به انحرافات جنسی مبتلا می ­شوند، کسانی هستند که در زمان کودکی از احساس گناه جنسی، و حقارت جنسی رنج برده­ اند

منحرف جنسی،‌ شخصی است که یا گرفتار اختلالات و ناراحتی­ های عصبی است و یا تحت تأثیر بدآموزی­ های محیط قرار گرفته و بدون این­که هدف توالد و تناسل داشته باشد به اعمالی دست می زند که یک نوع عمل جنسی به شمار می ­رود ولی عملی معمول و متداول نیست، ‌این عمل برای او جنبه عادت پیدا کرده و لذتی که از این عمل بر می ­گیرد برای او بیش از لذت عمل عادی جنسی است و البته چنین شخصی اگر درصدد درمان خویش برنیاید وضع روانی­اش روزبه­ روز وخیم­ تر خواهد شد و شخصیت و ارزشش را به فساد و نابودی خواهد کشاند.

انحراف جنسی معمولاً در زمان کودکی پایه­ گذاری می ­شود. افرادی که در زمان بعد از بلوغ به انحرافات جنسی مبتلا می ­شوند، کسانی هستند که در زمان کودکی از احساس گناه جنسی، و حقارت جنسی رنج برده­ اند بنابراین اولین وظیفه روان­کاو آن است که به منظور درمان منحرفین جنسی ضمیر منحرف را از وجود این دو احساس که در زمان کودکی برای او ایجاد شده و باعث متوقف شدن سیر تکامل رشد روانی و جنسی او شده ­اند، خالی کند.

منبع: (کتاب مسایل جنسی و زناشویی)

ترجمه: دکتر فرخ سیف بهزاد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مریم ر

مریم ر

1394-06-05 - 17:36 پاسخ

مطالب بسیار عالی واموزنده میباشد نهایت سپاس و تشکر رادارم.