راهکارهای مفید دکتر محمدصادق کرمانی برای کاهش وزن

مهرناز زاوه
اخبار پزشکی و سلامت-دکتر محمد صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری:آیا برای کم کردن وزن مشکل دارید یا رژیم‌های غذایی مختلفی را امتحان کرده‌اید و باز هم با شکست روبرو شدید؟ فکر می‌کنید مشکل از کجاست؟

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری:

آیا برای کم کردن وزن مشکل دارید یا رژیم‌های غذایی مختلفی را امتحان کرده‌اید و باز هم با شکست روبرو شدید؟ فکر می‌کنید مشکل از کجاست؟ اگر هنوز ناامید نشده‌اید پس به این راهکارها برای متعادل شدن وزن‌تان توجه کنید:
تخم مرغ
یکی از مواد غذایی چندمنظوره بوده و سرشار از یک ماده‌ی مغذی به نام کولین است. کولین که در گوشت کم‌چرب، غذای دریایی و کلم‌ برگ هم وجود دارد با مکانیسم ژن‌هایی که به ذخیره شدن چربی در اطراف کبدتان می‌انجامد مبارزه می‌کند.
یک اکسیر جادویی
هر روز خود را با نوشیدن آب معدنی شروع کنید، و خصوصاً آبی که با تکه‌های لیمو، پرتقال یا گریپ‌فرود مخلوط باشد و در کل روز تا قبل خواب سعی کنید ۸ لیوان از آن بخورید. آنتی‌اکسیدان موجود در مرکبات باعث تحریک آنزیم کبدی می‌شود و کمک می‌کند سموم از بدن‌تان دفع شود.
درباره‌ی مکمل‌هایتان تجدید‌نظر کنید
اگر روزانه پروبیوتیک و ویتامین‌های زیادی مصرف می‌کنید، احتمالاً باید استراتژی خود را دوباره ارزیابی کنید. فراموش نکنید که میزان بالای ویتامین B ارتباط زیادی با شیوع بیشتر چاقی و انواع دیابت دارد، چرا که ژن‌های چربی ما را فعال می‌کند، به جای آن سعی کنید از یک مولتی ‌ویتامین روزانه استفاده کنید.
برای دسر از شکلات تلخ و توت استفاده کنید
تحقیقات نشان می‌دهد که آنتی‌اکسیدان موجود در کاکائو مانع از اضافه وزن در موش‌های آزمایشگاهی شده و به واقع میزان قند خونشان کاهش می‌یابد. از طرفی میکروب‌های سالم در شکم، شکلات را به ترکیبات مفید و ضدالتهاب تخمیر می‌کنند.
کره‌ بادام زمینی بهتر
کره‌ی بادام زمینی واقعی با دو چیز ساخته می‌شود: بادام‌زمینی و شاید کمی نمک. همان‌طور که می‌دانید کره‌ بادام زمینی باعث کاهش تک‌چربی‌های اشباع‌نشده‌ی شکمی شده، سرشار از فیبر بوده و پروتئین متابولیسم را افزایش می‌دهد. اما آنها دارای ترکیبی به نام جنیستِین هستند که مستقیماً روی ژن‌های چاقی تأثیر می‌گذارد و باعث کاهش عملکرد آنها و توانایی بدن در ذخیره‌ی چربی می‌شود.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری در سال 1345 در دانشکده پزشکی پذیرفته شد و در سال 1352 از دانشکده پزشکی مدرک دکترای پزشکی‌ دریافت کرد. دکتر محمد صدق کرمانی از سال 1352 تا 1358 در بغداد مشغول طبابت بود. سال 1358 بعد از اقدام صدام به اعدام تعدادی از پزشکان متعهد، به سوریه هجرت کرد. چند ماه پس از اقامت در سوریه، به جمهوری اسلامی ایران بازگشت. او ‌پس از پایان جنگ مطب شخصی دایر کرد و به طبابت پرداخت. دکتر محمد صادق کرمانی در درمان چاقی و لاغری تبحر ویژ‌‌ای دارد.

شما عزیزان برای ارتباط با مطب دکتر محمدصادق کرمانی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188371326  

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ارزو

ارزو

1394-09-01 - 10:38 پاسخ

من 56 سال سن 155 قد وزن 83 هر راهی میرم وزنم پایین نمیاد روزی 2 ساعت پیاده روی دارم و با دستگاه ورزش می کنم لطفا بگوید چه کار کنم

ت

ت

1394-05-15 - 17:46 پاسخ

سلام خسته نباشه ممنون اززحماتون ببخشید تلگرام دارید

admin

admin

1394-05-15 - 17:46

(بله)