راهکارهای دکتر یاسمن داروغه کاظم برای جلوگیری از ایجاد زخم پس از جراحی کشیدن صورت

اخبار پزشکی و سلامت-دکتر یاسمن داروغه کاظم متخصص زیبایی:مانند هر عمل جراحی پلاستیک سنتی، جراحی کشیدن صورت هم در طی عمل نیاز به برش دارد.

دکتر یاسمن داروغه کاظم متخصص زیبایی:

مانند هر عمل جراحی پلاستیک سنتی، جراحی کشیدن صورت هم در طی عمل نیاز به برش دارد. برش به جراح پلاستیک اجازه دسترسی به پوست، بافت نرم، عضلات و چربی را می دهد که این قسمتها در حین عمل جراحی کشیدن صورت باید دستکاری، محکم، و یا حذف شوند. در حالیکه جراح تلاش می کند تا تمام این برش ها را در نقاط پنهان انجام دهد بعضی از آنها ممکن است بعد از بهبودی مشخص شوند. اگر می‌خواهید احتمال ایجاد زخم‌های شدید را بعد از عمل کاهش دهید، این راهنمایی‌ها را بعد در رابطه با حفظ پوست سالم و بهبودی آن دنبال کنید.
نحوه زندگی شما قبل از عمل جراحی کشیدن صورت، قطعا نحوه بهبودی شما را بعد از عمل تحت تاثیر قرار می‌دهد. بیمارانی که رژیم غذایی مناسب به‌همراه ویتامینهای لازم و مواد معدنی را دنبال می کنند بدن آنها برای بهبودی کاملا مجهز است. ورزش منظم عامل موثر دیگری برای حفظ تن سالم و در نتیجه حفظ بدنی قدرتمند برای بهبودی بهتر بعد از عمل جراحی است.
باور داشته باشید یا نه، تاریخچه پزشکی شما و خانواده شما در بهبودی بعد از جراحی پوست کشی صورت نقش مهمی ایفا می کند. با توجه به جراحیهای قبلی و یا صدمات وارد شده مانند جراحی زانو و یا بریدگی دست، می توانید پیش بینی کنید که زخم‌های پس از جراحی شما چگونه خوب می‌شوند. بهبودی شما همچنین می تواند توسط ژنتیک شما تحت تاثیر قرار بگیرد.

در نگارش این مطلب از نتایج تحقیقات ارائه شده در سایت‌های ‌‌ Advance Cosmetic و Associates In Plastic و کتاب‌Plastic Surgery Secrets Plus  ‌نوشته جفری واینز وایگ استفاده شده است.

دکتر یاسمن داروغه کاظم متخصص زیبایی پزشک عضو انجمن لیزر پزشکی ایران و انجمن جراحان و زیبایی ایران است که و دارای عضویت انجمن درماتولوژیست آمریکاست. او مدیر مرکز اسپاپزشکی یاسمین است که در سال 1393 افتتاح شده است‌. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ