چگونه رسوب چربی خون را از رگ‌ها بزداییم؟

maryam01
برای آنکه توکسین‌ها به کمک خون منتشر شوند، و یا بتوانند خاصیت انعطاف‌پذیری رگ‌های خونی را افزایش داده و آنها را از وجود کلسترول و رسوبات پاک کنند، لازم است که بتوانید رگ‌های خونی‌تان را پاک‌سازی و تصفیه کنید. این کار را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد، از مصرف محصولات و مواد طبیعی گرفته تا استفاده از قرص‌ها. باید بدانید که تصفیه و پاک‌سازی رگ‌های خونی با انواع داروها می‌تواند کاملا تأثیر معکوس داشته باشد. بنابراین سعی کنید اگر سایر راهکارها جواب نداد از این روش استفاده کنید. با این همه تصفیه و پاک‌سازی خون از رسوبات کلسترول با استفاده از روش‌هایی که در ادامه به آن می پردازیم مطمئن و امن است. سیر و لیمو، راهکارهای مناسبی برای پاکسازی رگ‌های خونی هستند که می‌توانند کلسترول را کم کرده، دیواره‌ی رگ‌های خونی را مقاوم کرده و خطر بیماری‌های خطرناکی همچون تصلب رگ‌ها را کاهش دهد.

برای آنکه توکسین‌ها به کمک خون منتشر شوند، و یا بتوانند خاصیت انعطاف‌پذیری رگ‌های خونی را افزایش داده و آنها را از وجود کلسترول و رسوبات پاک کنند، لازم است که بتوانید رگ‌های خونی‌تان را پاک‌سازی و تصفیه کنید. این کار را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد، از مصرف محصولات و مواد طبیعی گرفته تا استفاده از قرص‌ها.
باید بدانید که تصفیه و پاک‌سازی رگ‌های خونی با انواع داروها می‌تواند کاملا تأثیر معکوس داشته باشد. بنابراین سعی کنید اگر سایر راهکارها جواب نداد از این روش استفاده کنید. با این همه تصفیه و پاک‌سازی خون از رسوبات کلسترول با استفاده از روش‌هایی که در ادامه به آن می پردازیم مطمئن و امن است.
سیر و لیمو، راهکارهای مناسبی برای پاکسازی رگ‌های خونی هستند که می‌توانند کلسترول را کم کرده، دیواره‌ی رگ‌های خونی را مقاوم کرده و خطر بیماری‌های خطرناکی همچون تصلب رگ‌ها را کاهش دهد.
مواد لازم:
۴ حبه سیر
۴ عدد لیمو با پوست
۳ لیتر آب جوش
طرز تهیه:
سیرها را بشوئید و لیموها را به قسمت‌های مساوی ببرید. سپس با استفاده از مخلوط‌کن، هر دو را مخلوط کرده و بگذارید حسابی خرد شود. مخلوط به دست آمده را در یک پارچ آب با گنجایش ۳ لیتر بریزید و آب جوش را به آن اضافه کنید. بعد در پارچ را بگذرارید و مخلوط را به مدت ۳ روز در یخچال قرار دهید. بعد از ۳ روز آن را از صافی عبور داده و داخل فریزر بگذارید. این مخلوط را باید سه بار در روز و حدود ۵۰ میلی‌لیتر و به مدت ۴۰ روز مصرف کنید.
(منبع: medicinenet)

راهکارهای پیشگیری چربی خون

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1395-05-21 - 05:34 پاسخ

توضیحات کامل نیست لطفا شفاف توضیح دهید سه بار در روز هر دفعه 50میلی لیتر یا 50میلی لیتر در یک روز طی سه بار؟ مخلوط یخ زد در فریزر را چگونه هر دفعه به مقدار لازم استفاده کنیم؟

admin

admin

1395-05-21 - 05:34

مخاطب گرامی سایت الودکتر سلام 

این مخلوط را باید سه بار در روز و حدود ۵۰ میلی‌لیتر و به مدت ۴۰ روز مصرف کنید.

درواقع شما هر بار 50 میلی لیتر مصرف نمایید که سه بار در روز 150 میلی لیتر می شود.

ضمنا در فریزر نگذارید و از یخ زدگی این عصاره جلوگیری نمایید. محل نگهداری عصاره یخچال است.طاهری کارشناس ارشد تغذیه

محسن

محسن

1395-01-20 - 20:18 پاسخ

حرارت دهی همیشه هه ویتامین موجود در ماده غذایی مورد نظر رو از بین نمیبره،بسته به شرایط اون ماده غذایی میزان تخریب فرق میکنه،اما در مورد این محصول که من خودم رو چندین نفر تست کردم و جواب قطعی و معجزه آسا گرفتم بهتره که آب جوش نباشه تا معجزه طبیعتو بهتر و زودتر ببینید!

انسان معمولی

انسان معمولی

1394-05-27 - 05:37 پاسخ

برمبنای علم امروز ریختن آب جوش برروی لیمو باعث ازبین رفتن ویتامین سی موجود میشود که هدف استفاده ازآن استفاده ازهمین ویتامین بوده پس میتوان نتیجه گرفت :اطلاعاتتان " غلط " است .میبایستی روی منابع خبریتان بیشتر دقت کنید