دکتر کارینا قدیمی شما را با انواع پروتز سینه آشنا می‌کند

mojtaba
دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی : عمل حجم‌دهی سینه روشی است برای افزایش اندازه‌ی سینه‌های به کمک پروتز

 دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی :
عمل حجم‌دهی سینه روشی است برای افزایش اندازه‌ی سینه‌های به کمک پروتز. این جراحی معمولاً تحت بی‌هوشی کامل انجام می‌شود. بنابراین در طول جراحی هیچ نوع درد یا احساس ناراحتی نخواهید داشت.
پروتز‌های سالین
پروتز‌های سالین حاوی آب نمک استریل هستند. در صورتی که پروتز دچار نشت شود، سالین توسط بدن جذب شده و به طور طبیعی از بدن خارج خواهد شد. این پروتز‌ها موجب شکل، سفتی و حس یک‌نواخت سینه شده و برای حجم‌دهی در خانم‌های بالای ۱۸ سال به تأیید سازمان غذا و دارو آمریکا رسیده‌اند.
پروتز‌های سیلیکونی
این پروتز‌های با ژل سیلیکون پر می‌شوند. ژل‌های سیلیکون از لحاظ حسی شباهت بیشتری به بافت طبیعی سینه دارند. اگر این پروتز‌ها دچار شکاف شوند، ژل در پوسته‌ی پروتز باقی خواهد ماند یا وارد کیسه‌ی پروتز می‌شود. نشت پروتز‌های سیلیکونی موجب جمع شدن آن‌ها نمی‌شود.
در صورت استفاده از پروتز‌های سیلیکونی برای حجم‌دهی سینه، ممکن است نیاز باشد به طور مرتب به پزشک خود مراجعه کنید تا از عملکرد صحیح پروتز‌ها اطمینان حاصل شود. وضعیت این نوع پروتز را می‌توان به کمک سونوگرافی یا اِم‌آر‌آی بررسی نمود.
استفاده از پروتز‌های سیلیکونی برای خانم‌های بالای ۲۲ سال به تأیید سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) رسیده‌ است.
پروتز‌های پاستیلی
پروتز‌های پاستیلی حتی در صورت تخریب پوسته‌، شکل خود را حفظ می‌کنند. غلظت ژل سیلیکون به کار رفته در این نوع پروتز‌ها بیشتر از نوع متعارف پروتز‌های سیلیکونی است. پروتز‌های پاستیلی همچنین از نوع سنتی سفت‌تر نیز هستند و احتمال پاره شدن آن‌ها کمتر است.
پروتز‌های گرد
پروتز‌های گرد نسبت به پروتز‌های پاستیلی بیشتر موجب برجستگی سینه‌ها می‌شوند. از آنجاییکه شکل پروتز‌های گرد در تمامی نواحی یکسان است، نیازی به نگرانی در مورد چرخش آن‌ها در سینه نخواهد بود.
پروتز‌های نرم
این نوع پروتز‌ها حس نرم‌تری دارند و می‌توانند همراه با کیسه‌ی پروتز‌ حرکت کنند، که این مسئله موجب ظاهر طبیعی‌تر حرکت سینه‌ها خواهد شد. پروتز‌های نرم ممکن است دارای موج‌های قابل لمس و قابل رویتی باشند.

این مطلب نتیجه مطالعه مطالب سایت‌های ‌Advance Cosmetic ‌و Associates In Plastic و کتاب‌ Plastic Surgery Secrets Plus نوشته جفری واینز وایگ است.


 دکتر کارینا قدیمی، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی است. او دارای مدرک فلوشیپ جراحی سینه از انگلستان و فلوشیپ جراحی زیبایی از اتریش است. دکتر قدیمی دوره تکمیلی جراحی و سرطان سینه را در دانشگاه هایدلبرگ آلمان گذرانده است.

شما می‌توانید برای ارتباط با مطب دکتر قدیمی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126450199

آدرس:‌ اقدسیه، خیابان موحد دانش، ساختمان نیما، طبقه سوم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ