توضیحات دکتر شبنم شادابی درباره انواع پرکننده‌های تزریقی لب و روش کار آنها

mojtaba
دکتر شبنم شادابی، متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت: لب‌های پر جذابیت بیشتری دارند و فرم بهتری به لبخند شما می‌بخشند. به همین دلیل، عمل‌های تقویت لب و بهبود فرم دهان از محبوبیت فراوانی برخوردارند.

 دکتر شبنم شادابی، متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت :
لب‌های پر جذابیت بیشتری دارند و فرم بهتری به لبخند شما می‌بخشند. به همین دلیل، عمل‌های تقویت لب و بهبود فرم دهان از محبوبیت فراوانی برخوردارند. تقویت لب نقش قابل توجهی در بهبود ویژگی‌های صورت دارد. اگر به دنبال انجام این عمل زیبایی هستید، بهتر است که با جزئیات آن آشنا شوید. از این رو، شرکت در جلسات مشاوره بسیار مهم است.
به طور کلی، از ۲ روش مختلف برای تقویت لب‌ها استفاده می‌شود:
• استفاده از پرکننده‌های قابل تزریق با تاثیر موقت
• استفاده از پرکننده‌های قابل تزریق تا تاثیر دائمی
عمل تقویت لب بسته اندازه بخش تحت درمان از ۳ تا ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد. پرلین و رستیلان از معروف‌ترین پرکننده‌های بیولوژیکی زیست تجزیه‌پذیر هستند. این دو پرکننده از یک ماده پایه مشترک تهیه می‌شوند: اسید هیالورونیک. این تکنیک درمانی تاثیر موقتی دارد.
پرکننده‌های قابل تزریق لب به دو دسته مختلف تقسیم می‌شوند: پرکننده‌های زیست تجزیه‌پذیر و پرکننده‌های غیر قابل تجزیه.
۱.    پرکننده‌های بیولوژیکی زیست تجزیه‌پذیر:
پرکننده‌های زیست تجزیه‌پذیر بیولوژیکی به مرور زمان تخریب شده و آثارشان از بین می‌رود (بین ۶ تا ۱۸ ماه). در بسیاری از کلینیک‌های درمانی از پرکننده‌های بیولوژیکی زیست تجزیه‌پذیری استفاده می‌شود که از ژل اسید هیالورونیک یا هیدروکسی آپاتیت کلسیم تهیه شده‌اند.
۲.    پرکننده‌های بیولوژیکی غیرقابل تجزیه:
این پرکننده‌ها به خورد بافت رفته و تاثیر دائمی دارند.
شناخته‌شده‌ترین پرکننده‌های بیولوژیکی زیست تجزیه‌پذیر از یک ماده طبیعی مشترک تهیه می‌شوند: اسید هیالورونیک. این پرکننده‌ها در برندهای تجاری مختلف در بازار وجود دارند. پرلین و رستیلان از معروف‌ترین پرکننده‌های زیست تجزیه‌پذیر هستند.

این مطلب نتیجه مطالعه مطالب سایت‌های ‌Advance Cosmetic ‌و Associates In Plastic و کتاب‌ Plastic Surgery Secrets Plus نوشته جفری واینز وایگ است.


دکتر شبنم شادابی، متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت است. جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک بینی، جراحی صورت، جراحی پلک، آندوسکوپی سینوزیت، جراحی ابرو و جراحی لب خدماتی است که دکتر شبنم شادابی ارائه می‌کند. 

برای تماس با مطب دکتر شادابی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126132520

02122783574

02122783591

آدرس: اتوبان صدر به سمت شرق – خروجی دیباجی جنوبی – ورودی کامرانیه – خیابان برادران جوزی – ساختمان پزشکان کامرانیه – طبقه اول – واحد۴

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ