علت محبوبیت بوتاکس از زبان دکتر علیرضا ملکی

مهرناز زاوه
اخبار پزشکی و سلامت- دکتر علیرضا ملکی پزشک پوست و مو و زیبایی: با پیشرفت علم دیگر نیازی نیست که با آن چروک زندگی کنید یا زیر تیغ جراحی بروید. تزریق بوتاکس یک روش ایده‌آل برای بهبودی ظاهر شماست.

دکتر علیرضا ملکی پزشک پوست و مو و زیبایی:

حتما برای همه ما اتفاق افتاده است که در پوستمان چروک ایجاد شود و بعد از مدتی و یا بر اثر گذشت زمان این چروک‌ها عمیق‌تر و شدیدتر شود. وجود این چروک در پوست بدن و صورت ظاهر جوان و با طراوت انسان را پژمرده می‌کند و این خود به اعتماد به نفس شخص آسیب می‌زند.خوشبختانه با پیشرفت علم دیگر نیازی نیست که با آن چروک زندگی کنید یا زیر تیغ جراحی بروید.
تزریق بوتاکس یک روش ایده‌آل برای بهبودی ظاهر شماست. این روش به سه دلیل از محبوبیت خاصی برخوردار است:
۱. این روش سابقه طولانی  دارد و تحقیقات زیادی روی آن انجام شده
بوتاکس یک روش تازه و بدون نتایج اثبات شده نیست. از سال ۲۰۰۲ به وسیله‌ی سازمان جهانی غذا و دارو مورد تایید قرار گرفته است. عوارض جانبی جزئی در کمتر از یک درصد موارد رخ می‌دهد.
در این زمینه زمانی خیال شما کاملا راحت خواهد بود که بدانید بوتاکس به وسیله‌ی یک پزشک بسیار مجرب تزریق می‌شود و از محصولات معتبر برای شما استفاده میشود.
۲. کاملا موثر است
سازمان جهانی غذا و دارو تزریق بوتاکس در ناحیه بالای صورت را تایید کرده است . این دارو باعث می‌شود تا عضلات صورت در زیر نواحی که ایجاد چروک می‌کنند فلج شده و دیگر این چروک‌ها ایجاد نشود.
۳. این روش بسیار سریع و آسان انجام می‌شود
در تزریق بوتاکس به دوره نقاهت بعد از عمل احتیاجی نیست و بعد از تزریق شخص می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد.

دکتر علیرضا ملکی؛ پزشک پوست و مو و زیبایی:

دارای مدرک تخصصی زیبایی از انیستیتوی camacs کانادا است. تزریق بوتاکس، تزریق ژل لب، گونه، خط خنده و اخم، جوان‌سازی به روش PRP و همچنین تکنیک مدرن مزوتراپی جهت جوان‌سازی و جلوگیری از ریزش مو و همچنین جدیدترین تکنیک لیفتینگ و جوان‌سازی صورت بدون جراحی و با استفاده نخ‌های قابل جذب از جمله کارهایی است که دکتر ملکی انجام می‌دهد.

جهت ارتباط با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید

02122083617

آدرس: سعادت آباد-میدان کاج- ابتدای خیابان سرو شرقی- شماره 78- ساختمان سعادت- طبقه دوم شرقی- واحد 16

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
علیرضاملکی

علیرضاملکی

1394-10-11 - 10:41 پاسخ

سلام اقای دکتر من موهام چرب و علتش فک کنم از کبد چربم و خیلی ریزش دارم برا درمان کبدم پیشگیری میکنم از خوردن خوراک های مضر برای کبد خواستم بدونم برای ریزش موی سرم چیکار کنم ممنون

admin

admin

1394-10-11 - 10:41

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر

می توانید روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21

ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099071353 تماس بگیرید