کودک ۱۱ هفته‌ای که در صندلی بچه خوابیده بود، جان خود را از دست داد

mojtaba
علی و دِرِک داد پسرشان شفرد را در زمان حادثه، با زنگ هشداری که به او وصل بود، در صندلی بچه گذاشته و ترک کرده بودند.

علی و دِرِک داد پسرشان شفرد را در زمان حادثه، با زنگ هشداری که به او وصل بود، در صندلی بچه گذاشته و ترک کرده بودند. دو ساعت بعد، پرستار بچه متوجه شد که رنگ بچه کبود شده و انگار کسی حواسش به او نبوده است. او بلافاصله به اورژانس زنگ زد. اما بچه جان خود را از دست داده بود. بعد از آنکه پسرشان «شفرد» به خاطر عدم توجه والدین به صندلی بچه، جان خود را از دست داد، پدر و مادرش تلاش کردند تا سایر والدین را از این خطر مطلع کنند.
حالا این زوج در فیسبوک کمپینی راه انداخته‌اند تا به والدین هشدار دهند که هیچ وقت بچه‌ها را در داخل صندلی بچه تنها رها نکنند.

مادر این بچه می‌گوید: والدین باید بدانند مجرای تنفسی بچه خیلی حساس و ظریف است و بچه‌ای که زیر یک سال سن دارد ممکن است به راحتی مسیر تنفسی‌اش مسدود شود، البته اگر در جای مناسبی او را نداده و یا برای مدت طولانی حواس‌تان به او نباشد ممکن است نفسش بند بیاید. ما می‌خواهیم که همه‌ی والدین، پزشکان، پرستارها، پدربزرگ‌ها و هر کسی را درباره‌ی این مسئله آگاه کنیم و دربارهی خطرات این مسئله به آنها اطلاعات بدهیم.
آن‌ها می‌گویند وقتی از صندلی بچه یا سایر ابزارهای متحرک درست استفاده شود، هیچ جای نگرانی نخواهد بود. اما مردم باید حواس‌شان به وضعیت درست نوزادشان در صندلی بچه باشد و هرگز نباید آنها را به امان خدا رها کرد.
(منبع: دیلی میل)

درمان وقفه تنفسی درخواب با کمک دستگاه نگه‌دارنده

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ