این زن ۸ سال است که روزی بیش از ۱۰۰ بار سکسکه می‌کند+عکس

مهرناز زاوه
برای بسیاری از افراد سکسکه ممکن است چند دقیقه بیشتر طول نکشد. اما برای خانم لیزا گریوز این مسئله هشت سال است که ادامه دارد.

برای بسیاری از افراد سکسکه ممکن است چند دقیقه بیشتر طول نکشد. اما برای خانم لیزا گریوز این مسئله هشت سال است که ادامه دارد. نخستین بار این مشکل زمانی آغاز شد که ایشان در ژانویه‌ی ۲۰۰۸ باردار شد و از آن زمان به بعد٬ بالای ۱۰۰ بار در روز سکسکه می‌کند.
بعد از آنکه به پزشک مراجعه کرد٬ پزشک به او گفت که علت اصلی سکسکه‌ی او به خاطر بارداری اوست. اما حتی بعد از زایمان دخترش «امیلی» هم سکسکه ادامه داشته و تا زایمان دختر دومش «سوفی» در سال ۲۰۱۲ هنوز متوقف نشده بود.


روش‌های زیادی برای بند آمدن سکسکه‌ی او انجام شد؛ از ترساندن گرفته تا وارونه آب خوردن. گاهی اوقات صدای بلند سکسکه‌اش باعث می‌شود که شوهرش از خواب بیدار شده و یا حتی روند خواب خودش را مختل کند. او همچنین باید از خوردن الکل و نوشیدنی‌های سرگیجه‌آور خودداری کند چرا که باعث تشدید سکسکه می‌شود.


در حال حاضر او به هیچ جای ساکتی پا نمی‌گذارد٬ به رستوران‌های خلوت و سینما هم اصلا نمی‌رود. او همچنان به درمان خود ادامه داده و پیش یک متخصص اعصاب هم رفت اما فایده‌ای نداشت. انجام آزمایش معده‌بینی هم چیزی نشان نداد. او می‌ترسد که مبادا بقیه‌ی عمرش هم این سکسکه ادامه داشته باشد. او می‌گوید: تمام تلاشم را می‌کنم تا همه‌ی راه‌ها را برای یافتن علت این سکسکه‌ها پیدا کنم و اصلا تسلیم نمی‌شوم. 
(منبع: dailymail)

این دختر با هربار خندیدن فلج می‌شود+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ