توصیه‌های جالب و کاربردی متخصصین زیبایی برای خانم‌ها-قسمت اول

مهرناز زاوه
بیگودی و بابلیس‌هایی که زمانی هر روز از آنها استفاده می‌کردیم حالا ۱۰ سال است که در کمد خاک می‌خورد. فکر می‌کنید این روزها برای آنکه زیباتر به نظر بیایید باید چه کار کنید؟

روال زیبایی ما و کارهایی که برای آن انجام می‌دهیم مدام در حال تغییر و تحول است. برای مثال بیگودی و بابلیس‌هایی که زمانی هر روز از آنها استفاده می‌کردیم حالا ۱۰ سال است که در کمد خاک می‌خورد. فکر می‌کنید این روزها برای آنکه زیباتر به نظر بیایید باید چه کار کنید؟ برای یافتن جواب این سؤال٬ از بهترین متخصصین زیبایی پرسیدیم که راز زیبایی چیست و چه ترفندهایی برای آنکه زیباتر به نظر برسیم وجود دارد. برای زیبا شدن نیازی به خریدن محصولات گران قیمت نیست، کافی است بدانید چه ترفندی را باید کجا به کار بگیرید. در اینجا به شاخص‌ترین روش‌ها برای داشتن موهای جذاب٬ پوست درخشان و آرایش فوق‌العاده اشاره می‌کنیم.
ناخن‌ها را در آب فرو ببرید تا خشک شوند
اگر هیچ محصول خشک کننده ی سریعی دم دستتان ندارید٬ ناخن های لاک زده ی خود را در یک ظرف آب یخ فرو ببرید تا سریعتر خشک شوند.
با پولیش های ترکیبی٬ خراش های ناخن را بپوشانید
بر خلاف لاک های عادی٬ نوع براق آنها شاید کمی غیرعادی به نظر بیاید٬ اما برای شرایطی که ناگزیر به ترمیم ناخن هستید بسیار مناسب است. وقتی لاک گوشه ناخن می پرد٬ به جای از بین بردن تمام لاکی که روی آن زده اید٬ سعی کنید یک لایه لاک براق (محافظ) روی آن بزنید. و اگر باز خراشیده شد٬ کمی بیشتر آن لاک را رویش بمالید.
برای مات شدن رنگ لاک٬ آن را بخار دهید
اگر در حال پختن سوپ یا پاستا هستید٬ سعی کنید که دو لایه لاک محافظ روی ناخن بزنید. زمانی که هوز ناخن هایتان خشک نشده٬ برای ۳ ثانیه آنها را بالای قابلمه ی در حال پختن و بخاری که از روی آن بیرون می آید در فاصله ی حدود ۱۰ تا ۱۲ سانتی متری آن قرار دهید. آنوقت ببینید که ناخن هایتان رنگ مات جذابی به خود می گیرد.
روی برچسب های ناخن٬ لاک محافظ بزنید
وقتی از استیکر یا برچسب های ناخن استفاده می کنم٬ همیشه آن را با یک روکش محافظ لاک خصوصا روی نوک ناخن بپوشانید. در واقع این کار مانع از کنده شدن یا پوسته پوسته شدن نوک ناخن شده و باعث ماندگاری بیشتر برچسب ها می شود و ظاهری طبیعی به آن می دهد.
زرق و برق های ناخن را با نمد جدا کنید
اگر عاشق لاک های براق باشید٬ حتما می دانید که این لاک ها چطور به ناخن هایتان می چسند. برای جدا کردن آنها به جای پنبه از نمد استفاده کنید.
کانسیلر را مخلوط کنید
برای اینکه جای لک و جوش های صورتتان را بپوشانید باید خیلی ماهرانه عمل کنید. اول از همه کرم دور چشم را می زنم و بعد کانسیلر را روی آن می کشم. بافت کِرمی به آرامی با آن ترکیب شده و لا به لای خط و خطوط پوست گیر نمی کند.
منبع: health

جایگزین‌های گیاهی برای لوازم آرایشی و بهداشتی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ