۱۰ محصول زیبایی که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

مهرناز زاوه
برای آن دسته از خانم‌هایی که به طور مرتب آرایش می‌کنند، زمان مساله مهمی است، زیرا در برخی مواقع استفاده از چندین و چند محصول مختلف در روند آرایش صورت و حتی دست‌ها می‌تواند وقت‌گیر باشد.

یکی از حُسن‌های زن بودن، آرایش و زیبایی است. تقریبا هر زنی از محصولات زیبایی متفاوتی استفاده می‌کند. برخی نمی‌توانند دست از خرید محصولات متفاوت آرایشی بردارند و برخی دیگر تنها به استفاده از اساسی‌ترین و مهم‌ترین آنها بسنده می‌کنند. برای آن دسته از خانم‌هایی که به طور مرتب آرایش می‌کنند، زمان مساله مهمی است، زیرا در برخی مواقع استفاده از چندین و چند محصول مختلف در روند آرایش صورت و حتی دست‌ها می‌تواند وقت‌گیر باشد. مابین مراسم عروسی، سفرهای بیرون از شهر، جشن فارغ التحصیلی و برنامه‌های بیرون از خانه، هر چیزی که باعث صرفه‌جویی در وقت شود، مورد استقبال قرار می‌گیرد. این ۱۰ محصول باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شده و شما را از استرس‌های احتمالی می‌رهانند!
۱- رژ لب
آفتاب تابستان یکی از چیزهایی است که می‌تواند رژ لب شما را از بین ببرد. بنابراین، رژ لب‌های معمولی را کنار بگذارید و از محصولاتی استفاده کنید که تا چند ساعت دوام بیاورند. در این صورت، دیگر نیاز نیست هر ۱۵ دقیقه یک بار رژ لب خود را تجدید کنید! کافی است یک بار رژ بزنید تا دیگر با خشکی لب مواجه نشوید.
۲-لوازم آرایشی چند کاره
استفاده از لوازم آرایشی چند کاره باعث صرفه‌جویی در وقت و کاهش مصرف لوازم آرایشی می‌شود. شما می‌توانید از یک قلم موی چند کاره برای استفاده از رژ، هایلایت، برق لب، سایه چشم و غیره استفاده کنید.
۳-نوارهای آرایشی
نوارهای آرایشی دو طرفه و چسبان که برای صاف نگه داشتن لبه‌ی لباس، خصوصا لباس‌های مهمانی استفاده می‌شود. این نوارها به پارچه آسیب نمی‌زنند و با بلوزهایی که به بدن می‌چسبند، مشکلی ندارند. شما می‌توانید این نوارهای آرایشی را در میز محل کار و یا قفسه داروها در خانه نگهداری کنید. این محصولات در بیشتر داروخانه‌ها به فروش می‌رسند.
۴- لاک ناخن
بعضی از خانم‌ها طاقت منتظر ماندن ندارند و نمی‌توانند تا خشک شدن لاک ناخن پس از مانیکور صبر کنند. اگر زمان کافی ندارید، اما می‌خواهید ناخن‌هایی زیبا داشته باشید، بهتر است از لاک‌های چسبی استفاده کنید که در بیشتر داروخانه‌ها به فروش می‌رسند. این لاک‌ها ظاهر فوق العاده‌ای ایجاد می‌کنند و مهم‌تر از همه اینکه برای خشک شدن به صرف زمان نیاز ندارند!
۵-شامپوی خشک 
نور گرم آفتاب و کلر موجود در استخر از جمله عواملی هستند که در فصول گرم سال، موهای شما را در معرض آسیب های جدی قرار می دهند. در این شرایط، بیشتر افراد دوست دارند موهای خود را بیش از حد بشورند. اما این کار چربی طبیعی پوست را از بین می برد و باعث خشکی موهای شما می شود. از این رو، به جای شستشوی بیش از اندازه موها از شامپوی خشک استفاده کنید تا چربی اضافی پوست گرفته شده و موهای شما زیبا و درخشان جلوه کند.
۶- لاک ناخن همه کاره
اگر میانه خوبی با لاک زدن ندارید، از یک لاک ناخن همه کاره استفاده کنید که پایه، رنگ اصلی و روکش ناخن‌ها را در خود دارد. استفاده از این محصولات به صرفه جویی در وقت کمک می‌کند.
۷- اسفنج‌های پاک کننده دئودورانت
شما می‌توانید این اسفنج‌ها را در قفسه داروهای خود نگه دارید! این اسفنج‌ها در یک چشم به هم زدن، لکه‌های دئودورانت را از روی لباس پاک می‌کنند. محصولات کمپانی هالیوود انتخاب مناسبی هستند.
۸- کرم بی بی
کرم بی بی محصول فوق العاده‌ای است. این کرم چند کاره ترکیبی از سرم ضد پیری، مرطوب کننده، ضد آفتاب و سایه است که همگی در یک محصول قرار گرفته‌اند. استفاده از این کرم‌ها باعث صرفه جویی در وقت خواهد شد!
۹- اتوی فر موی مخروطی شکل
شاید شما هم به این فکر می‌کنید که فر کردن مو با اتوی مو کار وقت‌گیری باشد. اما کافی است از اتوی فر موی مخروطی شکل استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن موهای خود را فر کنید. علاوه بر این، فرم مخروطی شکل این اتو باعث می‌شود که فر موها بسیار طبیعی جلوه کند. استفاده از این اتو، شانه کردن موهای مجعد و تابدار را برایتان آسان‌تر می‌کند.
۱۰- پد آرایش پاک کن
اگر همیشه عجله دارید و هیچ موقع زمان کافی برای ترمیم آرایش خود ندارید، بهتر است پدهای پاک کننده آرایش را به همراه خود داشته باشید. این پدهای پنبه‌ای که قابلیت پاک کنندگی دارند، برای پاکسازی و ترمیم لکه‌های اطراف خط چشم و ریمل مژه و ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. محصولات شرکت بیوتی فیکسیشن انتخاب مناسبی هستند.
منبع: healthywomen

توصیه‌های جالب و کاربردی متخصصین زیبایی برای خانم‌ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ