آنچه ماه تولد شما درباره پوست‌تان می‌گوید-قسمت دوم

مهرناز زاوه
نماد تولد علاوه بر زندگی عشقی یا کاری می‌تواند بر جنبه‌‌هایی از زیبایی ظاهری شما نیز تاثیر بگذارد.

همانطور که در قسمت اول گفتیم نماد تولد علاوه بر زندگی عشقی یا کاری می‌تواند بر جنبه‌‌هایی از زیبایی ظاهری شما نیز تاثیر بگذارد.
نماد خاک
عنصر خاک نماد مادی‌‌گرایی، محافظه‌کاری، عمل‌‌گرایی و ثبات است.
ثور-اردیبهشت
گوردون معتقد است سرسختی متولدین این برج با گلو، گردن و تارهای صوتی آنها پیوند خوررده، جناغ سینه‌ آنها پوستی لطیف دارد که مستعد سوزش، خارش و خشکی است.
توصیه‌های زیبایی: برای نرم کردن پوست ترقوه و گردن یک ماسک ضد التهاب، متشکل از جوی دوسر خیس‌خورده که دارای خاصیت آب‌‌رسانی و التیام‌ ‌بخشی است و آلوئه‌ورا که از خواص ضد باکتریایی برخوردار است، بسازید. اجازه دهید این ماسک به مدت ۵ دقیقه روی پوست بماند، پیش از آبکشی با آب ولرم، محلول را روی پوست ماساژ دهید و در نهایت شسته و با یک حوله‌ مرطوب خشک کنید.
جدی- دی
متولدین برج جدی افراد هوشمندی هستند. آنها مستعد خشکی، حساسیت و خارش پوست‌اند. مشکلات پوستی در طول زمستان، فصلی که در آن متولد شده‌اند، شدت می‌یابد.
توصیه‌های زیبایی: شما باید از سر تا نوک پایتان را آب‌‌رسانی کنید. گوردون پیشنهاد می‌کند که پس از دوش گرفتن و مادامی که هنوز پوستتان مرطوب است، مخلوطی از یک چهارم فنجان روغن درخت شیا و چند قطره روغن کنجد معطر را بر پوستتان بمالید.
سنبله-شهریور
گوردون می‌‌گوید که سنبله در زمره مستقل‌ترین و سختکوش‌ترین نمادهای صور فلکی به شمار می‌رود. حلقه‌‌های سیاه زیر چشم‌ها معمولا پس از بی‌خوابی یک شب پر‌مشغله یا اضطراب نمایان می‌شوند.
توصیه‌‌های زیبایی: ماسک خنک‌کننده آووکادو برای تسکین نقاط زیر چشم مناسب است. توصیه‌ گوردون این است که یک چهارم فنجان آووکادوی رسیده‌ خنک را با یک چهارم فنجان ژل آلوئه‌ورا به صورت خمیر درآورید. پس از آنکه پوست خود را تمیز کردید، این خمیر را زیر چشم بمالید و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه بماند. سپس این مواد را با دستمال از روی پوستتان پاک کنید و سپس با آب ولرم بشویید.
نماد هوا
عنصر هوا دال بر ارتباط، ذکاوت و منطق است.
جوزا- خرداد
گوردون معتقد است از آنجایی که نماد جوزا با تغییر و برانگیختگی دائم پیوند خورده، دست‌ها و بازوان این افراد مستعد فرسودگی و سایش است.
توصیه‌های زیبایی: داس معتقد است متولدین این ماه باید بر مراقبت بی‌وقفه از دست‌هایشان تمرکز کنند که اغلب نادیده گرفته می‌شوند، اما در واقع اولین اعضای بدن هستند که علائم پیری در آنها نمایان می‌شود. او پیشنهاد می‌کند که پوست دست و آرنج را با لایه بردار نمک، شفاف و آب‌رسانی کنید. این مخلوط را به مدت ۵ تا ۷ دقیقه روی دست‌ها و بازوها ماساژ دهید.
میزان-مهر
برج میزان از سوی سیاره‌ ونوس که الهه‌ عشق، زیبایی و هنر است کنترل می‌شود. گوردون می‌گوید اگر بدن و به ویژه کلیه‌‌‌های متولدین برج میزان به اندازه‌ کافی آب دریافت نکند، خاصیت اسیدی بر آنها غالب شده و زمینه‌‌ جوش‌های پوستی را فراهم می‌آورد.
توصیه‌‌های زیبایی: داس توصیه می‌‌کند که روزانه از محصولات پاک‌‌کننده‌ که حاوی اسید گلیکولیک با قدرت پاک‌ کنندگی ۲ تا ۳٪ است و حداقل سه بار در هفته از ماسک خاک رس که گرد و غبار را از منافذ پوست می‌زداید، استفاده کنید تا نیازهای پوستی را مرتفع سازید.
دلو-بهمن
گوردون معتقد است این نماد از هوا، قانون‌ شکن‌ترین نماد در میان صور فلکی است. اغلب متولدین برج دلو با مشکلات گردش خون دست به گریبانند.
توصیه‌های زیبایی: گوردون و داس برای بهبود جریان گردش خون و مایع لنفاوی که می‌تواند منجر به ورم صورت شود، کشیدن برس خشک را بر پوست بدن و صورت پیشنهاد می‌کنند. با برس به پاها و دست‌ها به شکل دایره‌وار ضربه بزنید و به سمت قلب بروید.
منبع: prevention

سوالات آرایشی و بهداشتی که از پرسیدن آنها خجالت می‌کشید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ