۷ اشتباهی که آقایان هنگام آراستن ظاهرشان مرتکب می‌شوند-قسمت دوم

مهرناز زاوه
آقایان! لطفا به خاطر داشته باشید که هرچه قدتان بلندتر باشد، افراد بیشتری در صدد دیدن موهای بینی شما خواهند بود. این بدان معناست که خصوصا افراد قدبلند باید بیشتر حواسشان به موهای بینی‌شان باشد.

در ادامه‌ی قسمت اول به نکاتی برای حفظ آراستگی ظاهرتان اشاره می‌کنیم که باید آنها را در اولویت قرار دهید.
۴.موی بینی
گاهی پیش می‌آید که به راحتی آنها را نادیده می‌گیریم. واقعا سی ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد که به کمک یک ماشین اصلاح موهای بینی خود را تمیز کنید. آقایان! لطفا به خاطر داشته باشید که هرچه قدتان بلندتر باشد، افراد بیشتری در صدد دیدن موهای بینی شما خواهند بود. این بدان معناست که خصوصا افراد قدبلند باید بیشتر حواسشان به موهای بینی‌شان باشد. به کمک ماشین اصلاح یا یک قیچی کوچک کاری کنید که دیگر کسی به جای تعریف از چهره زیبایتان به آن رشته‌های ژولیده و آویزان خیره نشود.
۵.موی گوش
همان نظریه قبلی درباره موهای گوش هم صادق است، هرچند که این بخش جانبی صورت شما است و مثل بینی از رو به رو آنقدرها دید ندارد. اما یک بار دیگر به زمانی کمتر از یک دقیقه برای تمیز کردن آنها نیاز است، موهای گوش ظرف چند روز یا هفته رشد می‌کنند. به خاطر داشته باشید که تمیز کردن موهای دهانه گوش کافی بوده و نیازی نیست که به داخل آن بروید.
۶.موی گردن
اگر می‌خواهید زمانی که آرایشگرتان دارد کارش را انجام می‌دهد حواستان به روزنامه باشد، نباید زیاد به کاری که دارد در پشت گردنتان انجام می‌دهد توجه کنید. اکثر سلمانی‌ها پشت گردن فرد را تمیز می‌کنند، که در واقع پسِ‌سر محسوب شده و آخرین مرحله از آرایش خواهد بود. افرادی که پسِ سرشان پُر مو است دوست دارند موقع اصلاح از این مسئله مطمئن شوند که موهایشان دیگر بلند نبوده و با موی پسِ سرشان یکی نیست و از پشت یقه لباس بیرون نمی‌زند.
هر مردی می‌تواند در خانه، موهای پشت گردن خود را با ماشین اصلاح تمیز کند. امتیاز این کار در خانه آن است که به هر حال می‌توانید ظرف ۳۰ ثانیه این کار را انجام داده و نیازی نیست کلی راه را تا آرایشگاه طی کنید. این کار، باعث یکدست شدن موهای پشت سر شده و مانع از آن می‌شود که موهای سر با موهای پشت گردنتان یکی شود.
۷.موی بالای گوش 
قرار نیست وقتی موهایتان بلند می‌شود خود به خود برود پشت گوش و بچسبد. اگر موهایتان آنقدر بلند شده که روی گوش‌تان را پوشانده، می‌توانید آن را کوتاه کنید یا به زیبایی مثل یک هلال دور گوشتان بیاندازید. حالت ایده آل و مطلوبش آن است که هر دو گوشتان به خوبی معلوم باشد، اما اگر دوست دارید بخشی از آن را مخفی ‌کنید، این کار را با موهایی که انتهایشان به پشت گوش یا زیر آن می‌رسد انجام دهید. اگر با ابزار یا شانه مورد نظر نتوانستید این کار را بکنید، باید آن را با ماشین اصلاح مرتب کنید. خبر خوب این است که لازم نیست برای این کار حتما پیش آرایشگر بروید و وقت بگیرید تا موهایتان را تمیز و آراسته کند. ماشین اصلاح دارای شانه‌های مختلف با اندازه‌های گوناگون است که می‌توانید به کمک آنها، موهای اطراف گوش را کوتاه کرده یا آن را حالت بدهید. 
منبع: realmenrealstyle

آیا مردان باید زیربغل خود را تمیز کنند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ