عصاره هستی در آناناس پیدا شد!

jalalvand
حتما برای شما هم پیش آمده که به دنبال راهی برای درمان ناخوشی های خود باشید. اما پس از مصرف کلی دارو نه تنها درمان نشده اید؛ بلکه بدن شما تبدیل به انباری از ترکیبات شیمیایی شده است. البته اگر دچار مشکلات جدیدتر نشده باشید جزو افراد خوش شانس بوده اید.

در این مطلب قصد زیر سوال بردن داروها را نداریم. اما از آنجایی که تمامی داروها عوارض جانبی دارند سعی داریم آناناس را که رمز و راز حل بسیاری از مشکلات در آن نهفته است را معرفی کنم و امیدوارم که این میوه طبیعی بتواند به شما کمک کند.

اگر دنبال راهی برای درمان مشکلات خود و یا حتی برای پیشگیری از مشکلات جدید می گردید مصرف آناناس را فراموش نکنید نتایج برخی از پژوهش ها نشان داده است که آناناس اثراتی دارد که قابل رقابت با بسیاری از داروهای موجود در بازار می باشد.

شاید در ذهن تان این سوال پیش بیاید که آناناس چگونه می تواند مشکل گشا باشد؟

این میوه خوشمزه حاوی ترکیب موثری به نام «بروملین» است. این آنزیم از آرتریت و مشکلات قلبی گرفته تا یک سرماخوردگی ساده را درمان می کند. تاثیر این آنزیم را به قدری قوی دانسته اند که حتی آن را با داروی 5-فلوئوروراسیل (داروی سرطان) مقایسه کرده اند.

ممکن است آناناس به دلیل گرانی و سرو سخت آن جزو سبد خرید روزانه شما نباشد، اما بهتر است بدانید که در پیشگیری از بعضی بیماری ها و درمان بعضی از دردها موثر باشد. این میوه گرمسیری حاوی بروملین است و به این دلیل آن را یکی از بهترین و مقوی ترین میوه ها دانسته اند.

آنزیم بروملین موجود در آناناس به سیستم ایمنی بدن قدرت کافی برای مقابله با سرطان را می دهد. نتایج بررسی های محققان آمریکایی نشان می دهد این ترکیب گیاهی به بدن کمک می کند تا سلول های سرطانی را شناسایی و با آنها مقابله کند.

به گفته دانشمندان در آناناس ماده ای وجود دارد که عملکرد پروتئینی را که در 30 درصد سرطان ها دخیل است، متوقف می کند و قادر است سیستم ایمنی بدن را برای هدف قرار دادن و نابود ساختن سلول های سرطانی تحریک کند. این خاصیت آناناس به ویژه در مورد سرطان سینه، ریه، روده بزرگ، تخمدان و پوست به اثبات رسیده است.

منبع: مجله پزشک شهر

لینک مرتبط: خواص آناناس برای حفظ سلامتی

می خواهید با خواص شگفت انگیز آناناس آشنا شوید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ