شب زفاف را چگونه به صبح پادشاهی تبدیل کنید؟!

jalalvand
شب زفاف یکی از دل انگیزترین شبهای عمر آدمیزاد است ! با دلشوره های مخصوص خودش ، با خیالات و تصورات کاملا ویژه ای که هر کس دارد ، با آداب و رسوم های عجیب و غریب و... همه اینها دست به دست داده اند تا این شب را ، شبی استثنایی بسازند. اما افسوس که دیگر روز به روز از راز آمیزی و جذابیت این شب اهورایی ، کاسته می گردد.

منظور ما در این مقاله از شب زفاف ، فقط شب اول عروسی نیست . چون در این دوران ، بسیاری از افراد ، قبل از عروسی ( که در عرف معمول است ) آمیزش جنسی ( بطور کامل) را تجربه می کنند. پس منظور این مقاله زمانی است که دختر ازاله بکارت می شود . یعنی زمانی که دختر ، پرده بکارت خود را از دست میدهد .

ما در این مقاله شب زفاف را زمانی میگوئیم ، که دختران برای اولین بار تجربه جنسی از راه واژن را می آزمایند. همانطور که می دانیم تمامی زخمها ، دردناک هستند بخصوص اگر سطحی باشند . به عنوان مثال اگر دست شما با دیوار زبری (مثل کنیتکس) برخورد کند ، درد به حد زیادی غیر قابل تحمل است .

این حالت دقیقا برای دختران مصداق دارد. آنها  گاهی بسته به نوع پرده بکارت ، درد  زیادی را در ضمن پاره شدن آن تجربه می کنند. و غیر از آن ، درد بسیار زیادی هنگام داخل شدن آلت تناسلی در داخل واژن (دخول) خواهند داشت . اول برای روشن شدن قضیه علت درد را مرور می کنیم.دو نوع درد در هنگام اولین تجربه جنسی قابل درک است :

۱- درد به علت پارگی پرده بکارت

این درد همانطور که در بالا ذکر شد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است . که اینگونه زخمها معمولا دردناک تر از سایر زخمها می باشند . برای کنترل یا کاهش درد ، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است .این کار سبب میشود تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک آن برسد . رسیدن به ارگاسم ، آستانه درد را بالا می برد و باعث میشود که درد یا خیلی کم شود یا قابل تحمل گردد . به عنوان مثال در زمان ارگاسم اگر شخص گاز گرفته شود درد را احساس نمی کند یا درد بسیار جزئی خواهد بود .

۲- درد به علت دخول

این درد دقیقا درد به علت کشش دیواره واژن می باشد . شما وقتی بادکنکی را برای اولین بار باد می کنید ، زور بیشتری بکار می برید تا بتوانید دیواره های بادکنک را از هم باز کنید . این حالت دقیقا در واژن هم ایجاد می شود . واژن برای اولین بار میخواهد باز شود . پس درد زیادی را حس می کند . برای کنترل این درد دقیقا مثل بالا باید معاشقه طولانی داشت . تا هم واژن لیز شود و هم آستانه درد افزایش یابد . برای این منظور می شود از ژل لوبریکانت استفاده نمود.

در کل برای آمیزش بهتر و کم درد در اولین تجربه باید نکات زیر را توجه نمود :

۱- معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ارگاسم

۲- استفاده از ژل لوبریکانت

۳- بهتر است دختر لبه تخت دراز بکشد . جوری که پاهای وی کاملا روی زمین قرار بگیرد . در این صورت کمترین درد و فشار به دختر وارد میشود.

۴- دختر را باید قبل از نزدیکی از نظر روحی آماده کرد.

۵- درصورت داشتن درد شدید از ادامه نزدیکی خودداری کنید.

پارگی پرده بکارت معمولا دارای خونریزی کم است . البته این قضیه به جثه زن و سن دختر دارد. در بعضی از موارد پرده دختر با نزدیکی پاره نمی شود . در این حالت حتما باید با جراح زنان مشورت نمود تا وی به روش جراحی پرده را باز نماید. تا ۳ روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی ، طبیعی است و نباید نگران بود. در صورتی که هر گونه سوال برای شما پیش آمد حتما با ما مکاتبه کنید.

منبع: مجله پزشکی مادر

لینک مرتبط: نخستین رابطه زناشویی!

اختلال جنسی زن چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ