نکاتی برای مرتب کردن موها بعد از ورزش

مهرناز زاوه
آیا می‌دانید وقتی موهایتان به هم ریخته است چطور می‌توانید در شرایطی که وقت کافی برای درست کردن آن ندارید آن را به بهترین شکل مرتب کنید؟

آیا می‌دانید وقتی موهایتان به هم ریخته است چطور می‌توانید در شرایطی که وقت کافی برای درست کردن آن ندارید آن را به بهترین شکل مرتب کنید؟ بهتر است نکات زیر را بخوانید.
۱.از شامپوی خشک استفاده کنید
حتی اگر موهایتان کمی خیس است، بهتر است به ریشه‌های آن کمی شامپوی خشک با قابلیت حجم دهندگی اسپری کنید. محصولی به نام Klorane می‌تواند میزان تولید روغن مو را کنترل کرده و تا دفعه‌ی بعد چربی آن را از بین ببرد اما Dove Refresh خواص بهتری دارد.
۲.با سشوار ریشه‌ی موها را خشک کنید
سشوار را روشن کرده و آن را سمت پشت گردنتان تنظیم کنید، بعد آن را اطراف رستنگاه مو به مدت ۳ تا ۵ دقیقه بگردانید. برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، این گرما باعث از بین رفتن عرق می‌شود. برای آنکه موهایتان کمی حجم پیدا کند، ریشه‌های آن را با انگشتانتان بلند کرده و تکان دهید.
۳.استفاده از محصولات مناسب
زمانی که مو تقریبا خشک است (نه به طور کامل)، کمی کرم حالت‌دهنده به کل آن بمالید، ترجیحا سعی کنید به ریشه‌ی موها نرسد و بیشتر به دسته‌ی موهایی که روی صورتتان می‌ریزد تمرکز کنید. همچنان که با دست آن را می‌مالید با سشوار هم به آن گرما دهید. زمانی که موهایتان خشک شد، انگشتانتان را دور آن بکشید و چند قطره سرم مو به آن بمالید.
منبع: health

گواردیولا: بعد از ورزش حمام نکنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ