چهاردهمین کنگره گفتاردرمانی ایران برگزار می‌شود

faateme1366
دبیراجرایی چهاردهمین کنگره گفتاردرمانی از برگزاری این کنگره از 21 تا 23 اردیبهشت سال 95 در سالن همایش‌های بیمارستان امام خمینی (ره) تهران خبرداد.

هوشنگ دادگر دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره گفتاردرمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: این کنگره با تأکید بر اخلاق حرفه‌ای و اصول گفتاردرمانی مبتنی بر شواهد برگزار خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام اینکه روز اول اردیبهشت، زادروز استاد سخن سعدی، روز ملی گفتاردرمانی است، تصریح کرد: آسیب شناسی، ارزیابی و مداخله برای انواع اختلالات زبان، گفتار، ارتباط و بلع یکی دیگر از محورهای این کنگره است.

عضو انجمن علمی گفتاردرمانی در ادامه با بیان دیگر اهداف و محورهای این همایش، افزود: رشد طبیعی و هنجارهای گفتارو زبان،مداخله زودهنگام در مدیریت اختلالات گفتار، زبان، و بلع، آموزش خانواده، استانداردهای خدمات گفتاردرمانی،  TeleHealth و گفتاردرمانی، تکنولوژی های نوین و کاربرد آن در گفتاردرمانی، پزشکی قانونی و گفتاردرمانی و کاربردها و تعاملات بین رشته ای سایر اهداف این کنگره است.

دادگر گفت: این همایش فرصتی فراهم می کند تا بتوانیم موضع و موقعیّت علمی و حرفه ای خود را نقد و ارزیابی کرده و مسیر حرکت را به سوی آینده شناسایی و مشخص کنیم.

دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره گفتاردرمانی  افزود: علاوه بر برنامه های علمی، نمایشگاه جانبی از تجهیزات و نرم افزارهای گفتاردرمانی، امکان آشنایی با آخرین محصولات شرکتها و پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه،برگزار می شود.

وی اظهار داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02188306595 تماس گرفته یا با ایمیل کنگره به آدرس info@iranslpcongress.com مکاتبه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ