شخصیت شناسی جالب افراد از روی مدل خوابیدن آنها!

پانته آ توتونپیان
حتما شما هم شنیده اید که می گویند فلانی امروز از دنده ی چپ بلند شده است. هیچ می دانید وضعیت خواب شما هنگام شب می تواند بیانگر شخصیت شما باشد؟

 مطالعات اخیر دانشمندان نشان داده به طور کلی شش حالت برای خواب وجود دارد که هر کدام از این حالات بیانگر نوعی از شخصیت اشخاص است. در این مقاله به بیان حالات خواب و ارتباطش با شخصیت افراد پرداختیم.

‎خوابیدن به حالت جنینی
کسانی که به حالت جنینی می خوابند یعنی به پهلو می خوابند و پاهایشان را در شکمشان جمع می کنند در حالی که دستهایشان روی هم و در جلوی صورتشان قرار دارد، معمولا از جمله اشخاصی هستند که بسیار حساسند. آنها ممکن است در ابتدا که با دیگران ملاقات می کنند خیلی خجالتی به نظر برسند اما به زودی با دیگران ارتباط برقرار می کنند. این وضعیت خواب میان اشخاص مختلف بسیار متداول است و در زنان نسبت به مردان دو برابر افزایش می یابد.

‎ خوابیدن به حالت صاف
اغلب کسانی که به پهلو و حالت صاف می خوابند و دستهایشان نیز به حالت صاف در کنارشان قرار دارد، افرادی اجتماعی هستند که خیلی زود به غریبه ها اطمینان می کنند اگرچه ممکن است گول بخورند.

خوابیدن به حالت نیمه خمیده
کسانی که به پهلو می خوابند در حالتی که تنه شان کمی به سمت جلو خم شده و دستهایشان هم کشیده و در جلوی صورتشان قرار دارد به طور معمول آدم های رک و در عین حال شکاک و عیب جو نیز هستند. آنها خیلی دیر تصمیم می گیرند اما وقتی تصمیم گرفتند هرگز آن را عوض نمی کنند.

‎ خوابیدن به حالت طاق باز
کسانی که به پشت می خوابند در حالی که دستهایشان در کنارشان قرار دارد اغلب اشخاصی آرام و محتاط هستند. آنها هیاهو و سر و صدا را دوست ندارند و استانداردهای بالایی را برای خود و دیگران تعیین می کنند.

‎ خوابیدن روی شکم
معمولا کسانی که به حالت دمر می خوابند، دستهایشان هم روی بالش است و سرشان به یک طرف قرار دارد، از جمله اشخاصی هستند که اغلب اجتماعی، بی پروا و گاهی پررو هستند. آنها از انتقاد خوششان نمی آید و افراط را دوست ندارند.

‎ خوابیدن به پشت
کسانی که به حالت طاق باز می خوابند و دستهایشان را روی بالش می گذارند، به طور معمول دوستان خوبی برای خود پیدا می کنند زیرا آنها همیشه آماده ی شنیدن حرفهای دیگران هستند و در صورت نیاز به آنها کمک می کنند.

‎ همه ی ما از زبان بدن خود هنگام بیداری اطلاع داریم، اما با تحقیقاتی که انجام شده، حالا می توانیم ببینیم ضمیر ناخودآگاه ما چه چیزهایی در موردمان می گوید.
با این تحقیقات همچنین مشخص شد که این شش حالت خواب بر سلامت اشخاص تأثیر می گذارد. مثلا خوابیدن به حالت دمر برای گوارش مفید است، در حالی که طاق باز خوابیدن در حالی که دستها روی بالش یا در کنار بدن است موجب خرخر کردن و خواب بد شبانه می شود. خوابیدن به پهلوی چپ نیز موجب استرس بیشتر اندامهای درونی از جمله کبد و ریه ها می شود.

طاق باز خوابیدن به حالت صاف موجب فراهم شدن فضای بیشتری برای تنفس اندامهای درونی شما می شود و وقتی از خواب بیدار می شوید، احساس بهتری خواهید داشت.
گفتنی است از آنجایی که وضعیت خواب افراد در طول شب تغییر نمی کند، بنابراین نحوه ی خواب آنها می تواند مسائل بسیاری را در خصوص شخصیت آنها بگوید.

منبع : phow.ir

شخصیت شناسی از روی پوشیدن لباس چهارخانه

شخصیت شناسی از روی فرم بینی! + عکس

شخصیت افراد را از روی پست اینستاگرام بشناسید

رژ لب‌ تان درباره شخصیت‌تان چه می‌گوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ