دلایلی که نشان می‌دهد چرا هنوز مجرد هستید

مهرناز زاوه
آیا اکثر آخر هفته‌های خود را در تنهایی سپری می‌کنید در شرایطی که دوست ندارید تنها باشید؟ بنابراین زمان آن است که کمی به کند و کاو خودتان بپردازید.

آیا اکثر آخر هفته‌های خود را در تنهایی سپری می‌کنید در شرایطی که دوست ندارید تنها باشید؟ بنابراین زمان آن است که کمی به کند و کاو خودتان بپردازید. در اینجا به نکاتی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد چطور به رابطه‌تان گند می‌زنید.
۱.فرد بی‌خیالی هستید
حفظ آرامش و خونسردی و حواس‌جمعی برای یک مصاحبه راهکاری عالی است، اما شاید هنگام قرار با یک جنس مخالف چندان جواب ندهد. اگر خالصانه کسی را دوست دارید، این را به او ابراز کنید. سعی کنید احساساتتان را پنهان نکنید و از این‌که بخواهید ریسک کنید و فرد پخمه و احمقی خود را نشان دهید اصلا اجتناب نکنید. لبخند بزنید و نشان دهید که از بودن با او لذت می‌برید. 
۲.بدخلق و خودخواه هستید
گستاخ و بی‌نزاکت بودن هیچ‌وقت خوب نیست. هیچ‌وقت تعارف‌های عادی و معمول را فراموش نکنید، مانند گفتن کلمه «لطفا» و «دست شما درد نکنه». هم‌چنین به خاطر داشته باشید نسبت به افرادی که خدماتی برایتان انجام می‌دهند با احترام و ادب برخورد کنید. قبل از حرف زدن، فکر کنید و فراموش نکنید که کمی صبر و لطافت را هم چاشنی کارتان کنید. 
۳.از خودتان مراقبت نمی‌کنید و به خودتان نمی‌رسید
آرایش و تمیزی –چه با کسی قرار داشته باشید چه نداشته باشید– بسیار حائز اهمیت است و زمانی که می‌خواهید با کسی آشنا شوید، آراستگی و شیک‌پوشی بیش از سایر اوقات اهمیت خواهد داشت. سعی کنید همیشه بهترین و آراسته باشید. این بدان معناست که باید به کوچک‌ترین جزئیات ظاهری خود مانند مو، ناخن، و لباس‌تان اهمیت بدهید. طوری موهایتان را درست کنید که نه تنها جذاب به نظر بیایید، بلکه نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید.
۴.کارهای از مُد افتاده انجام می‌دهید
سعی کنید دست از عادت‌های قدیمی و از مُد افتاده بردارید و از زندگی لذت ببرید. وقتی مدت‌های طولانی این عادت‌های قدیمی و منسوخ را با خود داشته باشید، به مرور خسته شده و و درگیر رابطه‌ای شدیدا بی‌مایه و سطحی خواهید شد. 
منبع: msn

اعتراف مردان:‌ به این ۸ دلیل خیانت می‌کنیم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ