فال وضعیت مالی شما در نیمه ی دوم مرداد ماه

پانته آ توتونپیان
اگر می خواهید بدانید در هفته ای که پیش رو دارید وضعیت مالی شما چگونه خواهد بود این مطلب را بخوانید!

فروردین

ولخرجی‌های زیادی در تیرماه داشتید بنابراین این ماه را باید کمی دست به عصا راه بروید. یکی، دو پروژه کاری که امید داشتید این ماه تسویه شوند برخلاف تصورتان به ماه بعد موکول می‌شوند.

اردی بهشت 

ولخرجی‌های زیادی در تیرماه داشتید بنابراین این ماه را باید کمی دست به عصا راه بروید. یکی، دو پروژه کاری که امید داشتید این ماه تسویه شوند برخلاف تصورتان به ماه بعد موکول می‌شوند.

خرداد 

انتظار پاس شدن یک چک را می‌کشید تا با مبلغ آن یکسری برنامه‌های کاری را دنبال کنید. این ماجرا کمی کش و قوس دارد اما بالاخره به سرانجام می‌رسد. این ماه ولخرجی را کنار بگذارید و حساب شده‌تر پول خرج کنید.

تیر

به نظر می‌رسد به‌زودی یک مبلغ بزرگی به دست‌تان می‌رسد. برای پس‌انداز و خرج  کردنش برنامه بریزید. 
بی‌گدار به آب نزنید. یک پروژه کاری پیش رو دارید که برای به دست آوردن آن باید رقیبان را کنار بزنید. هوشیار باشید.

مرداد 
این ماه کلی هدیه دریافت می‌کنید. یک هدیه نقدی بزرگ انتظارتان را می‌کشد. یک حواله یا یک جایزه بانکی که اصلا انتظارش را  نداشتید. این ماه اگر‌چه هدیه‌های زیادی می‌گیرید اما پول هم زیاد خرج  می‌کنید. 
شهریور

 سال‌هاست قصد شروع یک کار جدید را دارید اما به آب باریکه‌ای که دارید، قانع هستید. در روزهای آتی فرصتی برای‌تان شروع می‌شود تا کار جدیدی را شروع کنید. پیشنهاد خرید یک زمین در شمال به شما می‌شود، آن را بررسی کنید اما بی‌گدار به آب نزنید.

مهر

این هفته پولی که به یکی از نزدیکان‌تان قرض داده بودید را دریافت می‌کنید.
 اگر قصد خرید ملک یا سرمایه‌گذاری دارید این کار را به تعویق نیندازید و هر چه سریع‌تر دست به کار شوید.

 آبان 

در روزهای آینده مجبورید بخشی از پس‌اندازتان را به خاطر تعمیر شکستگی ‌لوله یا فاضلاب خانه خرج کنید. 
این ماه باید کمی دست به عصا راه بروید و خریدهای غیر‌ضروری را به ماه بعد موکول کنید.

آذر
اگر‌چه دوست دارید درآمد بیشتری داشته باشید اما امکان آن در شرایط فعلی وجود ندارد. به‌زودی تغییراتی در زندگی‌تان پیش می‌آید که وضعیت اقتصادی‌تان بهتر و بهتر می‌شود.
دی 

دست‌تان خالی شده. مهمانی‌های پشت‌سر همی که در ماه‌های گذشته داشتید و تشکیل زندگی جدید باعث شده دست به عصا راه بروید. نگران نباشید به‌زودی با یک پاداش شرایط‌‌تان بهبود پیدا می‌کند.

بهمن 

ایده یک کار جدید از طرف یکی از آشنایان قدیمی با شما مطرح می‌شود. این کار می‌تواند وضعیت  مالی شما را از این رو به آن رو کند. از طرفی با قبول این پروژه مجبور می‌شوید بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌‌های شغلی‌تان را کم کنید. هوشیار باشید این کار موجب نشود تا در محیط کار فردی بی‌مسئولیت و کم‌کار معرفی شوید. 

اسفند

هفته پیش رو در حل مسائل و مشکلاتی که در محل کار دارید، ناتوان هستید. به خاطر پرداخت نامنظم اجاره خانه با صاحبخانه جر و بحث می‌کنید. باید کمی شجاعت و جسارت به خرج دهید و فرصت‌های خوب را در آسمان بقاپید.  به‌زودی فرصت شغلی مناسب با حقوق قابل‌توجه به شما پیشنهاد می‌شود یا سرمایه مالی از طریقی به شما می‌رسد.

فال وضعیت عاطفی شما در نیمه دوم مرداد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ