فال وضعیت عاطفی شما در نیمه ی دوم مردادماه

پانته آ توتونپیان
ما به شما خواهیم گفت وضعیت عاطفی شما تا آخر مرداد ماه چگونه خواهد بود

فروردین
بیش از اندازه به این جمله معتقدید که باید لحظه‌ها را دریابید. این دیدگاه را فراموش کنید. رابطه عاطفی شما وارد مرحله جدیدی شده و باید مسئولیت این رابطه را بر‌عهده بگیرید. به‌زودی فاز جدیدی از زندگی را شروع می‌کنید و کم‌کم به دوران تاهل پا می‌گذارید.
اردی بهشت 
هفته آینده در یک مهمانی خانوادگی فردی را ملاقات می‌کنید و احساس می‌کنید او دقیقا همان فردی است که سال‌ها منتظرش بودید. خودتان را گول نزنید. این رابطه کاملا یک سویه است ‌و نمی‌توانید او را وادار کنید که شما را دوست داشته باشد ‌و مانند شما فکر کند.
خرداد 
دو دلی را کنار بگذارید اگر کسی را دوست دارید با او این موضوع را در میان بگذارید و برای آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید. درون‌گرایی‌تان کار دست‌تان می‌دهد و اگر نجنبید ممکن است یکی از بهترین فرصت‌های زندگی‌تان را به‌راحتی از دست بدهید.

تیر
دو دلی را کنار بگذارید اگر کسی را دوست دارید با او این موضوع را در میان بگذارید و برای آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید. درون‌گرایی‌تان کار دست‌تان می‌دهد و اگر نجنبید ممکن است یکی از بهترین فرصت‌های زندگی‌تان را به‌راحتی از دست بدهید.

مرداد 
این هفته به مهمانی‌های مختلفی دعوت می‌شوید و امکان آشنایی با افراد جدید را تجربه می‌کنید. عشق سال‌های جوانی‌تان را در یکی از این مهمانی‌ها ملاقات می‌کنید. اگر مجرد هستید امکان برقراری دوباره رابطه عاطفی و فکر کردن به ازدواج برای‌تان باز است.
شهریور
اجازه ندهید احساس کینه‌ و نفرت در شما بماند. شکست عاطفی که سال گذشته تجربه کردید شما را نسبت به عشق بدبین کرده است. به‌زودی با دوستان‌تان به یک تور سه، چهار روزه دعوت می‌شوید. در این تور با فردی آشنا می‌شوید پس بهتر است بر ترس‌ها و بدبینی‌های‌تان غلبه کنید. 
مهر
یک شکست عاطفی در طالع‌تان به نمایش درآمده که مربوط به شما نیست اما شما می‌توانید تاثیر‌گذاری زیادی روی آن داشته باشید و کار را ختم به‌ خیر کنید. اگر مجرد هستید رابطه عاطفی‌ خود را از دست می‌دهید. این شکست موقتی است و در زمانی نه‌چندان نزدیک دوباره این رابطه عاطفی زنده می‌شود.
 آبان 
با نامزدتان دچار تنش می‌شوید. اختلاف‌نظر بر سر خرید یک کالای کوچک رابطه‌تان را سرد می‌کند. کمی آرام باشید و با ملایمت بیشتری با او رفتار کنید. مراقب باشید تا کار به جر  و بحث و دعوا نکشد.
آذر
اگر متاهل هستید در بهترین و عاشقانه‌ترین روزهای ماه قرار دارید. این روزها تجربه‌های عمیق و ماندگاری را با همسرتان ثبت می‌کنید. اگر مجرد هستید به‌زودی وارد فاز جدیدی از زندگی می‌شوید. با فردی آشنا می‌شوید که حس عمیقی به او در خود احساس می‌کنید. 
دی 
خبر خوشی به شما می‌رسد فردی که مدت‌هاست دل و هوش شما را برده از راه دور برمی‌گردد و امکان ملاقات با وی برای‌تان فراهم می‌شود. اگر متاهل هستید یک موفقیت شغلی زندگی‌تان را از این رو به آن رو می‌کند. سفری پیش رو دارید که به خاطر آن مجبور می‌شوید چند روزی از بچه‌های‌تان دور باشید اما این سفر به تقویت رابطه عاطفی شما و همسرتان کمک می‌کند.

بهمن 
وضعیت کسالت‌باری که برای‌تان به وجود آمده زندگی‌تان را تلخ و بی‌انرژی کرده است. مراقب رفتار و کلماتی که بر زبان می‌آورید، باشید. این روزها در حساس‌ترین لحظات زندگی‌تان قرار دارید و‌ اگر حساب شده رفتار نکنید یکی از شانس‌های بزرگ زندگی‌تان را برای همیشه از خود دور می‌کنید.

اسفند

یکی از دوستان قدیمی‌تان به شما احتیاج دارد برای حل مشکلش به او کمک کنید. رابطه‌تان با برادرتان شکرآب می‌شود و اعضای خانواده شما را در این زمینه مقصر می‌دانند. اگر متاهل هستید این روزها بهترین فرصت برای اثبات میزان محبت و عشق شما به اعضای خانواده به‌خصوص همسرتان است.

منبع: مجله ی سیب سبزبا این 8 مرد اصلا ازدواج نکنید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ