آیا شایعات درباره ی احسان علیخانی حقیقت دارند؟

پانته آ توتونپیان
در همه جای دنیا هنرمندان و افراد معروف، زندگی متفاوتی را تجربه می‌کنند‌. آنها غالبا حریم شخصی امنی ندارند و همه زندگی و رفتار و سکنات‌شان زیر ذره‌بین است.

شایعه‌ها دست‌بردار نیستند. این برای اولین‌بار نیست که شایعه ازدواج احسان علیخانی در سایت‌‌ها، کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود بدون آنکه صحت و سقم آن توسط این بازیگر تایید شود. شایعه‌سازها انگار دست‌بردار نیستند. هنوز خستگی‌های یک ماه تلاش و کار بی‌وقفه احسان علیخانی مجری و تهیه‌کننده ماه‌عسل از تنش در نرفته بود که انتشار یک شایعه او را کلافه و وادار به واکنش کرد. او در پست موقتی که در اینستاگرامش منتشر کرده بود، نوشت:  سلام رفقای عزیز! می‌خندم فقط می‌خندم به تمام این شایعات‌، توهم‌ها، دروغ‌های مزخرف، سال‌هاست عادت کردم که قبل و بعد هر کاری که می‌سازم عده‌ای بیمار و بی‌وجدان‌، دروغ‌های رنگی و طراحی شده بسازند و بتازند به من و اندک آبرویی که نزد شما دارم‌، می‌خندم که بفهمند زندگی آن‌قدرها جدی نیست. می‌خندم که بفهمند اگر آنها با این دروغ‌ها، آرزوی رفتن آرامش از زندگی من را دارند من با لبخند برای‌شان آرزوی آرامش می‌کنم و حیف از این همه خلاقیت و پشتکار که صرف خلق دروغ‌های رنگی و شایعات پرطرفدار می‌کنند، کاش قلب‌های‌شان قرار بگیرد و کمی به خودشان برسند‌، همه این دروغ‌ها و شایعات برای یکی مثل من طبیعی است اما قسمت تعجب‌برانگیز‌، توجه و باور کردن عده‌ای از شما دوستان عزیز است. رفقا این چرندیات ارزش فکر کردن هم ندارد چه برسد به باور کردن… خدایا زور ما به تعدادی از عزیزان دروغ‌پرداز و شایعه‌ساز در فضای مجازی نمی‌رسد تو برای‌شان خدایی کن و بیدارشان کن که فضای مجازی هم خدایی دارد. 
پیش از این نیز شایعه ازدواج احسان علیخانی با یکی از مجریان تلویزیون منتشر شد که با تکذیب رسمی هر دو مجری همراه بود. 

توصیه احسان به کامنت‌گذاران عصبانی 

حسان علیخانی که بلد است چطور از کنار این حرف‌های بی‌پایه و اساس بگذرد خیلی وقتش را صرف شایعه‌سازها نمی‌کند و تنها با یک پست تلگرامی ماجرا را فیصله می‌دهد و آنها را به خدای‌شان واگذار می‌کند که به راه راست هدایت‌شان کند. اما او در ادامه پستش به همه هوادارانش توصیه می‌کند تا برای پیگیری اخبارش فقط به اخباری که از طریق خود او، رسانه‌های معتبر و پیج شخصی‌اش منتشر می‌شوند، اعتماد کنند. او در ادامه به افرادی که در کامنت‌های زیر پستش با هم دعوا می‌کنند و احیانا به یکدیگر ناسزا می‌گویند، می‌گوید:
رفقا کسی که انسان است خانواده می‌فهمد شرف دارد و نجابت و حتی اندکی تربیت‌، فحش نمی‌دهد، گفت‌وگو می‌کند، فحش نوشتن کار ساده‌ای‌ است و نشانه شأن خانوادگی ماست، تو آرام باش شعر بنویس و جملات خوب‌، کسی که فحش می‌دهد عصبانی است تو بزرگ باش بهش آرامش هدیه بده و جملات خوب‌، حتما روزی پشیمان می‌شود و به تو سلام می‌کند …
مخلص همه‌، حتی شما دوستان شایعه‌ساز و دروغ‌پرداز!

منبع : مجله ی سیب سبز 

 روانشناسی شایعه مرگ هنرمندان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ