پسر ۶ ساله‌ای که نمی‌تواند دست از غذا خوردن بردارد+عکس

مهرناز زاوه
کاردل ویلسون ۶ ساله لباس کودکان ۱۰ ساله را می‌پوشد و شاخص توده بدنی‌اش ۹۹ درصد است. او تقریبا دو برابر بچه‌ها‌ی هم سن و سال خودش است.

کاردل ویلسون ۶ ساله لباس کودکان ۱۰ ساله را می‌پوشد و شاخص توده بدنی‌اش ۹۹ درصد است. او تقریبا دو برابر بچه‌ها‌ی هم سن و سال خودش است. او ساکن بیرمنگام است، زمانی در کلاس‌های رقص و کیک بوکسینگ شرکت می‌کرد، اما  دیگر رغبتی برای شرکت در این کلاس‌ها ندارد.
کاردل ویلسون ۶ ساله، کاملا مطیع مادر است. او به ندرت شیطنت می‌کند، تمام سبزیجات موجود در بشقاب غذایش را می‌خورد و راس ساعت ۸ شب به رختخواب می‌رود. آن هم بدون آنکه بهانه‌گیری کند.


مادر کاردل که زنی ۴۸ ساله است، می‌گوید که او مرد کوچکش است. عشق به کاردل در چشم‌های مادر  نمایان است. او یک ون کاروان دارد که با آن به همراه کاردل به گردش می‌روند. گاهی به ساحل رفته و گاهی از تپه‌های شنی دیدن می‌کنند. مادرش می‌گوید که کاردل همیشه بچه فعالی بوده است. او از خردسالی فعالیت‌های زیادی داشته و از ۱۰ ماهگی روی پاهایش راه می‌رفته.


چند وقت پیش کاردل و مادرش به لندن آمدند تا در برنامه تلویزیونی «امروز صبح» شرکت کنند. مادرش در طول برنامه بارها عنوان کرد که به دنبال یافتن راهی برای کنترل عادات غذایی کاردل است. مادرش گفت: «همانطور که می‌بینید، کاردل یک فرشته است. اما نمی‌تواند از غذا خوردن دست بکشد. او از یخچال دل نمی‌کند». 
مادرش در حال حاضر در جلسات یک انجمن محلی حضور می‌یابد تا راهی برای درمان فرزندش بیابد.
(منبع: dailymail)

بچه دوساله‌ای که فقط بیسکویت می‌خورد+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ