فال روابط عاشقانه شما در نیمه اول آبان ماه

پانته آ توتونپیان
این فال بر اساس ماه تولد شماست.

فروردین
برای شما که مدت‌هاست به‌دلیل دلمشغولی‌های کاری و گرفتاری مالی انرژی لازم را برای همسرتان نگذاشتید، این روزها بهترین فرصت برای جبران است. خیلی زود امکان یک سفر برای‌تان فراهم می‌شود.  

اردی بهشت 
دلخوری که از زمان عروسی با خانواده همسرتان دارید، دوباره برای‌تان پررنگ شده و همین موضوع باعث شده روابط‌تان با همسرتان سرد و بی‌روح شود. مسائل را با هم قاطی نکنید. با همسرتان صحبت کنید و مراقب باشید او را به‌خاطر خانواده‌اش سرزنش نکنید.

خرداد 
این روزها برای مجردها با انرژی‌های خوبی همراه است. به‌زودی با فردی آشنا می‌شوید که خیلی راحت می‌توانید روی او برای همیشه حساب کنید. اگر متاهل هستید در روزهای آینده یک سورپرایز هیجان‌انگیز از طرف همسر و فرزندان‌تان تجربه می‌کنید و حسابی غافلگیر می‌شوید.

تیر
به‌زودی ممکن است از خانواده‌تان دور شوید و این فرصت مناسبی است برای آنکه تا می‌توانید با آنها وقت بگذرانید و از انرژی‌های مثبت آنها بهره‌مند شوید.
 به نظر می‌رسد به‌زودی توسط خواهر یا برادرتان به یک شب‌نشینی دعوت می‌شوید و خاطرات خوبی را مرور می‌کنید.
مرداد 
اختلاف‌نظر بر سر خرید یک کالای کوچک رابطه‌ شما و همسرتان را سرد می‌کند. کمی آرام باشید و با ملایمت بیشتری با او رفتار کنید. مراقب باشید که کار به جروبحث و دعوا نکشد.
شهریور
 همبازی سال‌های جوانی‌تان را در یکی از مهمانی‌های خانوادگی ملاقات می‌کنید. اگر مجرد هستید امکان برقراری دوباره رابطه عاطفی و فکر کردن به ازدواج برای‌تان پیش می‌آید. 

مهر
اگر مجردید از فرصتی که در روزهای آینده دراختیارتان قرار می‌گیرد به نحو احسن استفاده کنید. در یک مهمانی خانوادگی شانس آشنایی با فردی را پیدا می‌کنید که می‌توانید به‌زودی برای همیشه روی او حساب کنید. رابطه‌تان را این روزها با خواهرتان بیشتر و بهتر کنید. او به لحاظ عاطفی بیشتر به حمایت شما احتیاج دارد. 

 آبان 
به جای آنکه بی‌تفاوت از کنار مشکلات خانواده‌ همسرتان عبور کنید با آن رو در رو شوید. شانه خالی کردن نه‌تنها مشکلی را پیش نمی‌برد، بلکه رابطه عاطفی شما و همسرتان را نیز دستخوش مشکلاتی می‌کند. در تصمیم‌های‌تان عجله نکنید. 

آذر
شما فرد بسیار خوش‌قلب و مهربانی هستید اما این به آن معنا نیست که باید همه عاطفه و احساس‌تان را برای اطرافیان‌تان خرج کنید. انرژی‌های مثبت‌تان را اول برای خانواده و نزدیکان درجه یک‌تان صرف کنید. وظیفه شما نیست که همیشه در هر حالتی همه افراد را از خود راضی نگه دارید. 

دی 
موقعیتی که بر رابطه شما غالب شده کمی نامزدتان را نگران می‌کند. او احساس می‌کند شما در بیشتر مواقع فقط حرف می‌زنید و پای عمل که می‌شود، سستی می‌کنید. اگر متاهل هستید این روزها بیشتر از همیشه برای همسرتان وقت بگذارید.

بهمن 
برنامه‌ریزی کاری که در ماه‌های گذشته داشتید فرصت برای درددل و گفت‌وگوی خودمانی با همسرتان را از شما سلب کرده. آخر هفته به ملاقات خانواده همسرتان می‌روید. تا می‌توانید انرژی برای این روز ذخیره کنید تا سرزنده باشید. 

اسفند 

یکی از دوستان‌تان این روزها به‌شدت از دست شما دلخور است. برای برقراری و بهبود رابطه با او تلاش کنید اما مواظب باشید برای به‌دست آوردن دلش لازم نیست همه امتیازها را به او بدهید. سعی کنید درست قضاوت کنید. این هفته بچه‌های‌تان از دست شما گله می‌کنند که برای آنها وقت نگذاشتید. پیش‌دستی کرده و برای‌شان برنامه‌ریزی کنید. 

منبع: مجله ی سیب سبز 

اگر به فال و طالع بینی اعتقاد دارید اینجا را کلیک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ