اعلام برنده ی مسابقه ی سلامت شماره ی 18

پانته آ توتونپیان
برنده ی خوش شانس مسابقه ی الودکتر ( شماره ی18) اعلام شد !!

سرکار خانم معصومه مرجان نژاد گل خطمی از استان خراسان رضوی با شماره تلفن ****0939840 در مسابقه ی الودکتر شرکت کرده اند و برنده ی هدست واقعیت مجازی شدند.

با تشکر از تمام مخاطبان عزیز الودکتر که در این مسابقه شرکت کرده اند.

در مسابقه ی بعدی ما شرکت کنید و شانس خود را برای برنده شدن جایزه ی ویژه ی ما امتحان کنید

پاسخ صحیح:

اختلالات شنوایی

مهم ترین مشکل موبایل برای انسان : اول اینکه سلول‌های بدن انسان در گستره 10 تا 1000 هرتز با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، اکثر موبایل‌ها نیز در گستره 270 تا 1800 هرتز ارتباط برقرار می‌کنند.می‌بینید که گستره امواج الکترومغناطیسی موبایل با سیستم ارتباط بین سلولی انسان هم‌پوشانی دارد و این مسأله باعث ایجاد اختلالات جبران‌ناپذیری به بدن می‌شود، مانند ضعیف شدن سیستم دفاعی بدن. همچنین ثابت شده که این امواج تأثیر بدی در باروری مردان دارد، زیرا اسپرم‌ها را می‌کشد و باعث کاهش قوای جنسی آقایان می‌شود، مخصوصاً در کسانی که موبایل را به کمرشان می‌بندند. من فکر کنم با وجود استفاده زیاد آقایان از موبایل، در 50 سال آینده خیلی از آن‌ها نابارور شوند یا حداقل توانایی‌های جنسی‌شان کاهش یابد.

موبایل سرطان زاست. تحقیقات موجهی در این مورد توسط دانشمندان صورت گرفته که این مسأله را اثبات می‌کند و در بسیاری از روزنامه‌های آلمان نیز این مسأله گفته شد.علاوه بر آن احتمال ابتلا به بیماری‌های آلزایمر و پارکینسون را هم افزایش می‌دهد. حتی تحقیقات جدید نشان داده اند که اگر شخصی 2 دقیقه با موبایل‌ صحبت کند، ساختار آنزیمی بزاق دهانش کلا تغییر می‌کند. علاوه بر این، تأثیرات منفی بر روی خون و ادرار دارد.میدان‌های الکترومغناطیسی به ویژه آن‌هایی که در گستره فرکانس بدن هستند، باعث تغییر عملکرد جذب مواد معدنی در بدن می‌شوند و سرعت گسترش تومورها را افزایش می‌دهند.هر 0.004 ثانیه این امواج به بدن ما برخورد کرده و از آن عبور می‌کنند.   

برای شرکت در مسابقه ی بعدی الودکتر کلیک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ