فال وضعیت خانوادگی شما در دو هفته ی آینده

پانته آ توتونپیان
با این فال می توانید بر اساس ماهی که در آن متولد شده اید بفهمید وضعیت خانوادگی تان به چه صورت خواهد بود.

فروردین
به‌زودی شاهد یک اتفاق خوب در خانواده‌تان خواهید بود و موج انرژی زیادی از این طریق به شما منتقل می‌شود. یکی از اعضای نزدیک خانواده‌تان قصد شروع یک پروژه مالی جدید را دارد که به نظر می‌رسد در ابتدای راه با سختی‌های زیادی رو‌به‌رو است.

اردی بهشت 
یک مسافر از راه دور برای چند روزی مهمان خانه پدری‌تان است. ملاقات با او خاطرات زیادی را برای‌تان زنده می‌کند. یک سفر پیش‌بینی نشده برای‌تان اتفاق می‌افتد که باوجود میل‌تان مجبورید به این سفر بروید.

خرداد 
بزرگ‌ترین گرفتاری این روزهای شما اختلاف‌نظری است که با یکی از اعضای خانواده دارید و این موضوع باعث شده تمام فکر و ذهن‌تان بر این مسئله تمرکز کند. وقتش رسیده که این اختلاف‌نظر را به نتیجه برسانید و از انرژی‌های منفی آن رهایی یابید.

تیر
منتظر یک عضو تازه در خانواده‌تان باشید. قرار است به‌زودی خانواده شما بزرگ شود. اگر می‌خواهید با خانواده‌تان به سفر بروید، بهتر است این سفر را تا روزهای پایانی سال به تعویق بیندازید.

مرداد 
احساس می‌کنید نیاز به خلوت دارید اما امکانش را ندارید و از سوی خانواده درک نمی‌شوید. نباید نگران باشید به‌زودی در هفته آینده امکانی برای‌تان فراهم می‌شود که چند روزی را دور از خانه و در محیطی آرام سپری کنید.

شهریور
یک نقل و انتقال بزرگ پیش‌رو دارید، این اتفاق ممکن است در خانه یا محل کار بیفتد. سوءتفاهمی بین شما و خانواده همسرتان به وجود می‌آید که رابطه شما و همسرتان را کمی شکرآب می‌کند. 

مهر
اگر برنامه سفر دارید، سعی کنید در این سفر از دیگر اعضای خانواده‌تان نیز دعوت کنید شما را در این سفر همراهی کنند. طالع شما نشان می‌دهد بگومگوهای عاطفی با همسرتان رابطه شما را به سردی می‌کشاند اما حضور اعضای خانواده اجازه نمی‌دهد این بگومگوها بالا بگیرد.

 آبان 
اتفاقات غافلگیرانه‌ای در روزهای اول اسفند موجب می‌شود حال و هوای خانه‌تان کمی متفاوت ‌شود. مراقب باشید و یک خط دفاعی قوی اطراف خود و خانواده‌تان ایجاد کنید. کاملا حامی باشید و اجازه ندهید هیچ اتفاقی انسجام و همبستگی اعضای خانواده را تحت‌تاثیر قرار دهد.

آذر
بیماری عموی بزرگ‌تان روحیه خانواده را سخت آشفته کرده است. اگر تصمیم دارید زندگی تازه‌ای را شروع کنید کمی دست بجنبانید. بدون آنکه دست به اقدامی نسنجیده بزنید از دیگر اعضای خانواده کمک بگیرید. دلشوره را از خودتان دور کنید.

دی 
درست لبه تیغ ایستاده‌اید. اگر مجرد هستید و در حال تجربه یک رابطه عاطفی که ممکن است به‌زودی به ازدواج ختم شود، باید خیلی حساب‌شده عمل کنید. اگر متاهل هستید مراقب صحبت‌های‌تان باشید و دور گوشه و کنایه را در این روزها خط قرمز بکشید. 

بهمن 
این روزها بهترین فرصت برای رسیدگی به امور خانواده است. عشق عمیقی را به همسرتان احساس می‌کنید. چتر حمایتی شما این روزها کاملا آماده است تا خانواده را در پناه خود بگیرد. بلندپروازی را فراموش کنید. سفری پیش‌رو دارید که ممکن است یک بیزینس جدید را به شما معرفی کند.

اسفند

اگر سیاست بیشتری در زندگی داشته باشید هفته خوبی را پیش رو دارید. از طرف یکی از اعضای خانواده دعوت به شراکت می‌شوید. طرح‌ها و ایده‌های خوبی برای کسب‌وکار دارید اما مراقب باشید که هر کسی فرد مناسبی برای شراکت نیست. 

منبع : مجله ی سیب سبز 

فال های بیشتر را از این صفحه بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ