فال روابط عاشقانه شما در نیمه دوم آذرماه

پانته آ توتونپیان
این فال به شما می گوید در 15 روز آینده وضعیت عاطفی شما چگونه خواهد بود.

فروردین
خیلی در لحظه زندگی می‌کنید، باید این دیدگاه را فراموش کنید. رابطه عاطفی شما به‌عنوان یک فروردینی واقعی وارد مرحله جدیدی شده و باید مسئولیت این رابطه را بر‌عهده بگیرید. به‌زودی مرحله جدیدی از زندگی را شروع می‌کنید و کم‌کم به دوران تاهل پا می‌گذارید.

اردی بهشت 
مراقب رفتار و کلماتی که بر زبان می‌آورید، باشید. این روزها در حساس‌ترین لحظات زندگی‌تان قرار دارید و ‌اگر حساب شده رفتار نکنید یکی از شانس‌های بزرگ زندگی‌تان را برای همیشه از خود دور می‌کنید.

خرداد 
رابطه‌تان با برادرتان شکرآب می‌شود و اعضای خانواده شما را در این زمینه مقصر می‌دانند. اگر متاهل هستید این روزها بهترین فرصت برای اثبات کردن میزان محبت و عشق شما به اعضای خانواده مخصوصا همسرتان است.

تیر
هفته آینده در یک مهمانی غیر‌رسمی و کاملا دوستانه فردی را ملاقات می‌کنید و احساس می‌کنید او دقیقا همان فردی است که سال‌ها منتظرش بودید. رابطه کاملا یک‌سویه است ‌و نمی‌توانید او را وادار کنید که شما را دوست داشته باشد ‌و مانند شما فکر کند.

مرداد 
با نامزدتان دچار تنش می‌شوید. اختلاف‌نظر بر سر خرید یک کالای کوچک رابطه‌تان را سرد می‌کند. در روزهای پایانی آذر کمی آرام باشید و با ملایمت بیشتری با او رفتار کنید. مراقب باشید که کار به جر  و بحث و دعوا نکشد.

شهریور
اگر یک شهریور‌ماهی متاهل هستید در بهترین و عاشقانه‌ترین روزهای ماه آذر قرار دارید. این روزها تجربه‌های عمیق و ماندگاری را با همسرتان ثبت می‌کنید. اگر مجرد هستید به‌زودی وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شوید. با فردی آشنا می‌شوید که حس عمیقی به او در خود احساس می‌کنید. 

مهر
اگر متاهل هستید یک موفقیت شغلی زندگی‌تان را از این رو به آن رو می‌کند. سفری پیش رو دارید که به خاطر آن مجبور می‌شوید چند روزی از بچه‌های‌تان دور باشید اما این سفر به تقویت رابطه عاطفی شما و همسرتان کمک می‌کند.

 آبان 
اگر متاهل هستید احتمال اینکه بین شما و نامزدتان شکرآب شود و دل‌تان بشکند، محتمل است اما خیلی زود آن را فراموش می‌کنید. اگر مجرد هستید رابطه عاطفی‌ خود را از دست می‌دهید. این شکست موقتی است و در مدت زمانی نه چندان نزدیک دوباره این رابطه عاطفی زنده می‌شود.

آذر
شکست عاطفی که قبلا تجربه کردید شما را نسبت به عشق بدبین کرده است. به‌زودی با دوستان‌تان به یک سفر داخلی  سه، چهار روزه دعوت می‌شوید. در این تور با فردی آشنا می‌شوید پس بهتر است بر ترس‌ها و بدبینی‌های‌تان غلبه کنید. 

دی 
در آخر هفته پیش رو به مهمانی‌های مختلفی دعوت می‌شوید و امکان آشنایی با افراد جدید را تجربه می‌کنید. عشق سال‌های جوانی‌تان را در یکی از این مهمانی‌ها ملاقات می‌کنید. اگر مجرد هستید امکان برقراری دوباره رابطه عاطفی و فکر کردن به ازدواج برای‌تان باز است.

بهمن 
این روزها فرد جدیدی وارد زندگی‌تان می‌شود که روحیات و خلق و خویش بسیار به شما که متولد بهمن ماه هستید نزدیک است. اما سوءتفاهمی کوچک این رابطه را به ریسک می‌کشاند. این فرد محبت‌های زیادی به شما می‌کند تا شما را خوشحال و راضی نگه دارد. سعی کنید پاسخ محبت‌هایش را مناسب و در خور بدهید.

اسفند 

دو دلی را کنار بگذارید. اگر کسی را دوست دارید این موضوع را با او در میان بگذارید و برای آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید. درون‌گرایی‌تان کار دست‌تان می‌دهد و اگر نجنبید ممکن است یکی از بهترین فرصت‌های زندگی‌تان را به‌راحتی از دست بدهید.

منبع: مجله ی سیب سبز 

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه را بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ