روابط خانوادگی شما در نیمه ی دوم دی ماه 95 چگونه خواهد بود؟+فال

پانته آ توتونپیان
بر اساس ماه تولد شما این طالع بینی به شما خواهدگفت در 15 روز آینده روابط خانوادگی شما چگونه خواهد بود.

فروردین
جشن و مهمانی پیش رو دارید و روزهای بسیار خوش و جذابی را در کنار اعضای خانواده خواهید گذراند. اگر تصمیم دارید به مسافرت بروید بهتر است این سفر را کمی به تاخیر بیندازید.

اردی بهشت 
مدتی است قصد سفر به خارج از کشور را دارید اما قادر نیستید این کار را عملی کنید نباید به خاطر این موضوع خودتان را سرزنش کنید. به‌زودی یکی از فامیل‌های بسیار دور اما عزیز به دیدارتان می‌آید.

خرداد 
در ماه‌های گذشته مشغله کاری مانع از این بود که به پدر و مادرتان بیشتر سر بزنید. در روزهای آینده تعطیلاتی پیش رو دارید و بهترین فرصت را برای وقت گذراندن با اعضای خانواده خواهید داشت. اگر می‌خواهید مادرتان را سوپرایز کنید بهترین فرصت پیش روی شماست.

تیر
یکی از اقوام دورتان از راه دور برای پیدا کردن کار به خانه شما می‌آید و چند روزی مهمان خانه شماست. این روزها کمی سختی می‌‌کشید اما مراوده با او فکرهای بکر زیادی به ذهن‌تان متبادر می‌کند. فکر‌هایی که در آینده نزدیک برای‌تان پول‌سازی می‌کند.

مرداد 
اختلاف‌نظر شما و خانواده عموی‌تان  باعث شده که کمتر احساس راحتی با یکدیگر داشته باشید. به نظر می‌رسد باید تعارف را کنار بگذارید و کاری را که فکر می‌کنید درست است انجام دهید اما هرگز تک‌روی نکنید.

شهریور
نمی‌توانید حرف‌ها و دیدگاه‌های‌تان را به دیگران اثبات کنید. برای این کار نباید زیاد پافشاری کنید. تجربه‌های تلخی که در گذشته داشتید کمی اطرافیان‌تان را نسبت به عملکرد شما بی‌اعتماد کرده است. بدون آرامش به نتیجه نمی‌رسید.

مهر
یکی از مهم‌ترین چیزهایی که این روزها به شما کمک کرده تا احساس آرامش و امنیت کنید خانواده شماست. به‌زودی اعضای خانواده همگی در منزل شما گرد هم می‌آیند. یک خبر خوب پیش روی شماست که به‌زودی از طریق خواهرتان خواهید شنید.

 آبان 
مسافری از راه دور به خانه‌تان می‌آید که قرار است دو، سه روز بیشتر مهمان‌تان نباشد اما حدود یک ماه با شما زندگی می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا شما با خانواده‌تان سر این موضوع دعوا کنید. 

آذر
کسی مثل عمو یا دایی‌تان کسالت دارد، به‌زودی به ملاقاتش می‌روید و از او هدیه‌ای ارزنده دریافت می‌کنید. از راه دور یک بسته دریافت می‌کنید که روحیه‌تان را از این رو به آن رو می‌کند.

دی 
برای یکی از اعضای خانواده‌تان مشکلی پیش آمده که شما می‌توانید به‌خوبی به او کمک کنید. بهتر است خیلی مستقیم به موضوع ورود نکنید اما طوری رفتار کنید که مثل یک پشتیبان او را حمایت کنید. یکی از دوستان خانوادگی‌تان قصد جدایی دارد و این موضوع باعث دلواپسی اعضای خانواده شما شده است.

بهمن 
خیلی زود به همراه خانواده‌تان به سفر می‌روید و بهترین تجربه سال‌های اخیر را مزه‌مزه می‌کنید. این هفته چند هدیه غافلگیرکننده دریافت خواهید کرد. کسی مثل عمو یا پسرعموی‌تان به‌خاطر کسالت در بیمارستان بستری می‌شود و شما به عیادتش می‌روید.

اسفند

رابطه‌تان را با اعضای خانواده به‌ویژه مادر و خواهرهای‌تان  تقویت کنید. گاهی لازم است به همراه مادرتان به دیدار بزرگ‌ترهای فامیل بروید. تا جایی که می‌توانید خاطرات خوش گذشته را در جمع‌های خانوادگی زنده کنید. همین ویژگی شماست که باعث می‌شود در خانواده محبوب‌تر از قبل شوید.

منبع : مجله ی سیب سبز 

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه را بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ