طالع بینی وضعیت مالی شما در نیمه ی اول بهمن ماه

پانته آ توتونپیان
در این فال شما را از وضعیت مالی تان در 15 روز آینده باخبر خواهیم کرد.

فروردین
یک اتفاق پیش‌بینی نشده موجب می‌شود تا بخشی از مبلغی را که برای برنامه‌های سفری‌تان کنار گذاشتید، خرج کنید و برنامه‌های دو ماه آینده‌تان را کمی تغییر دهید.  این ماه باید کمی دست به عصا راه بروید و خریدهای غیرضروری را به ماه بعد موکول کنید.

اردی بهشت 
ولخرجی‌های زیادی در  ماه ‌قبل داشتید بنابراین این ماه را باید کمی دست به عصا راه بروید. یکی، دو پروژه کاری که امید داشتید این ماه تسویه شود برخلاف تصورتان به ماه بعد موکول می‌شود.

خرداد 
به نظر می‌رسد وضعیت و روند کارهای‌تان در محیط کار باعث رضایت مافوق‌تان نشده و همین موضوع بهانه دستش داده تا آخر بهمن‌ماه تغییراتی را در خروجی مالی‌تان لحاظ کند. 

تیر
چند روز آینده مهلت دریافت پولی است که به همکارتان پس دادید اما خیلی منتظر نباشید. این ماجرا کمی کش و قوس دارد اما بالاخره به سرانجام می‌رسد. این ماه ولخرجی را کنار بگذارید و حساب شده‌تر پول خرج کنید.

مرداد 
به نظر می‌رسد به‌زودی یک مبلغ بزرگی به دست‌تان می‌رسد. برای پس‌انداز و خرج  کردنش برنامه بریزید. بی‌گدار به آب نزنید. یک موقعیت کاری در اداره‌تان خالی شده که برای به دست آوردن آن باید رقیبان را کنار بزنید. هوشیار باشید.

شهریور
یک حواله یا یک جایزه بانکی که اصلا انتظارش را  نداشتید به دست‌تان می‌رسد. این ماه اگرچه هدیه‌های زیادی می‌گیرید اما پول هم زیاد خرج  می‌کنید. به نظر می‌رسد مدیریت مالی خوبی ندارید و باید آن را در ماه‌های آینده تقویت کنید.

مهر
 سال‌هاست قصد شروع یک کار جدید را دارید اما به آب باریکه‌ای که دارید، قانع هستید. در روزهای آتی فرصتی برای‌تان شروع می‌شود تا کار جدیدی را شروع کنید. پیشنهاد خرید یک زمین در شمال سراغ‌تان می‌آید آن را بررسی کنید اما بی‌گدار به آب نزنید.

 آبان 
این هفته پولی که به یکی از نزدیکان‌تان قرض داده بودید را دریافت می‌کنید. اگر قصد خرید ملک یا سرمایه‌گذاری دارید این کار را به تعویق نیندازید و هر چه سریع‌تر دست به کار شوید.

آذر
این ماه خروجی مالی نسبتا خوبی خواهید داشت اما به‌دلیل مدیریت مالی نه‌چندان خوبی که دارید خیلی زود پول‌های‌تان را صرف خرید لباس و تجهیزات کامپیوتری می‌کنید. زود از این کار پشیمان می‌شوید. 

دی 
ولخرجی‌های زیادی از شروع سال جدید داشتید و همین موضوع باعث شده تا آه در بساط نداشته باشید. اما  نگران نباشید در فرصت کوتاهی دوباره حساب بانکی‌تان را پر می‌کنید.

بهمن 
اوضاع مالی‌تان در روزهای میانی بهمن چنگی به دل نمی‌زند، ممکن است دست به دامن مساعده شوید. کمی محتاط پول خرج کنید. برنامه‌ریزی تنها چیزی است که به آن نیاز دارید.

اسفند 

چیزی شبیه وام یا پاداش از سوی مدیرتان برای شما در‌نظر گرفته می‌شود که خیلی هیجان‌انگیز است. اما برای دریافتش باید کمی منتظر بمانید و پیگیر باشید.

منبع: مجله ی سیب سبز 

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه را بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ