خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد

پانته آ توتونپیان
دو تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد روز پنج شنبه 5مرداد ماه ساعت 21:00 به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان،پنج شنبه 5 مرداد ماه به دیدار هم می روند.

تمرینات تیم فولاد خوزستان از روز شنبه 31 تیرماه،در باشگاه ورزشی این تیم آغاز شده است تا خود را برای دیدار با قهرمان پیشین لیگ برتر آماده کند.

 اعضای تیم بزرگسالان فولاد خوزستان با پشت سر گذاشتن یک استراحت 2 روزه پس از بازگشت از تهران، امروز شنبه و از ساعت ٢٠ با حضور در زمین اختصاصی باشگاه تمریناتشان را برای انجام بازی با تیم پرسپولیس در هفته اول لیگ هفدهم از سر خواهند گرفت.

در اولین روز از فصل جدید لیگ برترکه این دوتیم درمقابل هم صف آرایی می کنند که این بازی با 5غایب غایب از دوتیم برگزار می شود که ممکن است تا روز بازی تعداد غایبین افزایش یابد، سیدجلال حسینی کاپیتان و گادوین منشا مهاجم جدید پرسپولیس تهران، همچنین سینا مریدی، امیر زلیکانی و پیمان شیرزادی از تیم فولاد خوزستان، نفراتی هستند که غیبت آن‌ها در مسابقه پنجشنبه شب پرسپولیس و فولاد از سوی مسئولان دوتیم اعلام شده است.
اولین پیروزی فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس درلیگ چهارم اتفاق افتاد و فولاد توانست پرسپولیس را با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه آزادی شکست دهد. ایمان مبعلی و میثم سلیمانی گل های بازی را برای فولاد به ثمر رساندند. ترکیب فولاد دراین بازی متشکل از ابراهیم میرزاپور، جلال کاملی‌مفرد، علی بداوی، پژمان منتظری، سیدمحمد علوی، سامان موسوی، رضا مردانی، میثم سلیمانی، ایمان مبعلی، امید شریفی‌نسب و احمد مومن‌زاده بود.فولادی‌ها همچنین در سال‌های 84 و 93 پرسپولیس را در استادیوم آزادی تهران شکست دادند.

درمجموع تیم فولاد خوزستان 9 بار در لیگ برتر موفق به شکست دادن پرسپولیس شده است.

پرسپولیس و فولاد تاکنون 30 بار به مصاف هم رفته‌اند که رویارویی این دوتیم با 12 پیروزی برای پرسپولیس و 9 پیروزی برای فولاد خوزستان همراه بوده و 9 بار نیز نتیجه مساوی بین طرفین رقم خورده است. بازیکنان فولادخوزستان در صورتی که پنجشنبه شب موفق به شکست دادن میزبان پرطرفدارشان شوند، تعداد پیروزی‌هایشان مقابل پرسپولیس به 10 خواهد رسید.
70 گل در 30 رویارویی قبلی پرسپولیس و فولاد خوزستان رد وبدل شده که سهم پرسپولیسی‌ها 38 گل زده و فولادی‌ها 32 گل بوده است. 

نخستین بازی پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر روز 13 آبان‌ماه 80 در تهران بود که آن دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بهنام سراج برای فولاد و رضا جباری برای پرسپولیس در اولین بازی این دوتیم گل‌زنی کردند. آخرین مصاف دو تیم نیز 29 دی‌ماه 95 در استادیوم غدیر به انجام رسید و با پیروزی سه بر صفر تیم تهرانی خاتمه یافت. عبدالله کرمی (گل به‌خودی)، وحید امیری و علی علیپور گلزنان آخرین بازی دوتیم بودند.

 این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که تا امروز غیبت پنج بازیکن از دوتیم قطعی شده و ممکن است تعداد غایبین تا زمان برگزاری مسابقه افزایش پیدا کند.

سیدجلال حسینی کاپیتان و گادوین منشا مهاجم جدید پرسپولیس تهران، همچنین سینا مریدی، امیر زلیکانی و پیمان شیرزادی از تیم فولاد خوزستان، نفراتی هستند که غیبت آن‌ها در مسابقه پنجشنبه شب پرسپولیس و فولاد از سوی مسئولان دوتیم اعلام شده است.

گفتنی است، تیم فولاد خوزستان در هفته های گذشته ۲ اردوی آماده سازی در شهرهای زنجان و تهران برپا کرد و در ۹ دیدار تدارکاتی به میدان رفت.

پرسپولیس تهران شب گذشته با پیروزی برابر نفت تهران قهرمان سوپرجام ایران شد و با روحیه کامل به مصاف فولاد می رود.

خلاصه ی بازی تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان را می توانید از همین صفحه دنبال کنید.

تیم فولاد خوزستان تاکنون سه بار موفق به شکست دادن پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران شده است.

 اولین پیروزی فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی 13 سال پیش رقم خورده است. در فصل منتهی به قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ چهارم، این تیم در تهران پرسپولیس را با نتیجه دو بر صفر شکست داد. ایمان مبعلی در آخرین دقیقه از نیمه اول و میثم سلیمانی در اولین دقیقه از نیمه دوم دروازه محمد محمدی سنگربان وقت پرسپولس را گشودند تا اولین پیروزی خارج از خانه فولاد مقابل پرسپولیس رقم بخورد.

ملادن فرانچیچ، سرمربی کروات تیم فولاد خوزستان، بازیکنان حاضر در عکس فوق را در بازی روز یک‌شنبه 20 دی‌ماه 83 به مصاف پرسپولیس فرستاد تا با ترکیب متشکل از ابراهیم میرزاپور، جلال کاملی‌مفرد، علی بداوی، پژمان منتظری، سیدمحمد علوی، سامان موسوی، رضا مردانی، میثم سلیمانی، ایمان مبعلی، امید شریفی‌نسب و احمد مومن‌زاده اولین پیروزی خارج از خانه فولاد مقابل پرسپولیس، در استادیوم آزادی به ثبت برسد.

فولادی‌ها همچنین دو بار دیگر در سال‌های 84 و 93 توانسته‌اند پرسپولیس را در استادیوم آزادی تهران شکست بدهند.

عادل فردوسی پور، گزارش دیدار پرسپولیس و فولاد را برعهده دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ابوذری

ابوذری

1396-05-03 - 11:59 پاسخ

میشه فیلم خلاصه بازی رو هم بذارید