فال وضعیت سلامتی شما در 15روز آخر بهمن ماه

پانته آ توتونپیان
این فال بر اساس ماه تولدتان به شما می گوید که وضعیت سلامتی تان چگونه پیش خواهد رفت

فروردین

این شب‌ها خوب نمی‌خوابید و این مسئله خیلی خسته و کلافه‌تان کرده و باعث شده راندمان کاری مناسب را نداشته باشید. باید هرچه سریع‌تر برای درمان بی‌خوابی چاره‌ای بیندیشید. 

اردی بهشت 

به لحاظ جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارید اما به‌خاطر سرما و رطوبت هوا دچار درد و خشکی مفاصل می‌شوید. این درد تا روزهای میانی اسفند همراه‌تان خواهد بود اما با نزدیک شدن سال جدید از بین می‌رود. 

خرداد 

چیزی مثل اختلال در عملکرد دستگاه گوارش یا مسمومیت باعث می‌شود چند روزی درگیر دوا و دکتر شوید. اما نگران نباشید، خیلی زود ماجرا برطرف می‌شود. تا می‌توانید از خوردن غذاهای آماده و فست‌فود پرهیز کنید. 

تیر

جز تغییر ریتم خواب که مدتی باعث بی‌حوصلگی‌تان شد، به نظر می‌رسد تغییرات آب و هوایی بر مزاج‌تان خیلی اثر گذاشته و همین موضوع باعث کلافگی‌تان شود. اما نگران نباشید، ماه آینده خبری از این دل‌دردها و دردسرهای گوارشی نیست.

مرداد 

سردردهای دوره‌ای تا پایان سال همراه‌تان خواهد بود. شاید آلودگی هوا یا افزایش فعالیت‌های‌تان در روزهای پایانی سال موجب شده که زود به زود احساس خستگی کنید. بد نیست این هفته به پزشک مراجعه کنید.

شهریور

برای آنکه بتوانید در این روزهای پراسترس بهتر دوام بیاورید باید بیشتر به وضعیت خورد و خوراک‌تان برسید. تا می‌توانید سراغ دمنوش‌های گیاهی بروید و از مصرف قهوه و چای که کافئین زیادی دارند، پرهیز کنید. باید ساعت خواب‌تان را تنظیم کنید.

مهر

برای فردی مثل شما که سخت تلاش می‌کند و بیشتر وقتش را به کار می‌گذراند، مدیریت استرس، خواب و تغذیه از اهمیت زیادی برخوردار است. در ماه‌های پیش رو تا می‌توانید فعالیت‌های جسمانی‌تان را بیشتر کنید. 

آبان 

کمی به‌خاطر سرمای هوا کلافه هستید و از دردهای مفصلی شکایت دارید. تا می‌توانید بدن‌تان را گرم نگه‌ دارید. انتهای این هفته با افت فشار و خستگی مفرط رو به رو می‌شوید.

آذر
چربی خون‌ بالا این هفته کمی آزارتان می‌دهد. باید دور غذاهای چرب و فست‌فود‌ها را خط بکشید و تا می‌توانید اضطراب و استرس را از خود دور کنید. از طرف دوستی به رستوران دعوت می‌شوید، مراقب باشید ریسک نکنید و غذای گیاهی بخورید. 

دی 

سرمای هوا خلق و خوی‌تان را به‌هم  می‌ریزد. برنامه و رژیم غذایی‌تان را سبک‌تر کنید. کمی خشکی پوست سراغ‌تان می‌آید که مجبور می‌شوید برای کنترل این خشکی و خارش‌های ناشی از آن به پزشک مراجعه کنید.

بهمن 

درد زانو به‌دلیل فعالیت‌های ورزشی که دارید موجب می‌‌شود که دست به دامن انواع و اقسام کرم‌های موضعی تسکین‌دهنده درد شوید. این هفته تا می‌توانید صبح ‌اول وقت برای پیاده‌روی به پارک بروید.

اسفند 

اگر تصمیم دارید همچنان مراودات دوستانه‌‌تان را ادامه دهید و هر دو، سه روز یک‌بار کافه‌گردی و رستوران‌گردی کنید. بهتر است دور فست‌فود خط بکشید. مراقب دردهای معده و مصرف بی‌رویه فست‌فودها باشید.

منبع: مجله ی سیب سبز 

اگر به فال و طالع بینی اعتقاد دارید اینجا را کلیک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ