در 15 روز آینده وضعیت عاطفی شما چگونه خواهد؟

پانته آ توتونپیان
با این فال بر اساس ماه تولدتان به شما می گوییم که وضعیت عاطفی شما در 15 روز آینده چگونه خواهد بود

فروردین
بیش از اندازه به این جمله معتقدید که باید لحظه‌ها را دریابید. این دیدگاه را فراموش کنید. رابطه عاطفی شما وارد مرحله جدیدی شده و باید مسئولیت این رابطه را بر‌عهده بگیرید. به‌زودی مرحله جدیدی از زندگی را شروع می‌کنید و کم‌کم به دوران تاهل پا می‌گذارید. 

اردی بهشت 
هفته آینده در یک مهمانی خانوادگی فردی را ملاقات کرده و احساس می‌کنید او دقیقا همان فردی است که سال‌ها منتظرش بودید. این رابطه کاملا یک‌سویه است‌ و نمی‌توانید او را وادار کنید که شما را دوست داشته باشد‌ و مانند شما فکر کند.

خرداد 
اگر متاهل هستید احتمال آنکه بین شما و همسرتان شکرآب شود و دل‌تان بشکند محتمل است. اگر مجرد هستید رابطه عاطفی‌ خود را از دست می‌دهید اما در زمانی بسیار کوتاه دوباره این رابطه عاطفی زنده می‌شود.

تیر

این روزها فرد جدیدی وارد زندگی‌تان می‌شود که روحیات و خلق و خویش بسیار به شما نزدیک است. اما سوءتفاهمی کوچک این رابطه را به ریسک می‌کشاند. این فرد محبت‌های زیادی به شما می‌کند تا شما را خوشحال و راضی نگه دارد. 

مرداد 

با نامزدتان دچار تنش می‌شوید. اختلاف‌نظر بر سر خرید یک کالای کوچک رابطه‌تان را سرد می‌کند. کمی آرام باشید و با ملایمت بیشتری با او رفتار کنید. مراقب باشید که کار به جر  و بحث و دعوا نکشد.

شهریور

این هفته به مهمانی‌های مختلفی دعوت می‌شوید و امکان آشنایی با افراد جدید را تجربه می‌کنید. عشق سال‌های جوانیa‌تان را در یکی از این مهمانی‌ها ملاقات می‌کنید. اگر مجرد هستید امکان برقراری دوباره رابطه عاطفی و فکر کردن به ازدواج برای‌تان پیش می‌آید. اما حساب‌شده قدم بردارید.

مهر

اجازه ندهید نفرت در شما بماند. شکست عاطفی که سال گذشته تجربه کردید شما را نسبت به عشق بدبین کرده است. به‌زودی با دوستان‌تان به یک تور سه، چهار روزه دعوت می‌شوید. در این سفر بر ترس‌ها و بدبینی‌های‌تان غلبه کنید. 

 آبان 

یکی از دوستان قدیمی‌تان به شما احتیاج دارد، برای حل مشکلش به او کمک کنید. اگر متاهل هستید این روزها بهترین فرصت برای اثبات میزان محبت و عشق شما به اعضای خانواده مخصوصا همسرتان است.

آذر

اگر متاهل هستید یک موفقیت شغلی زندگی‌تان را از این رو به آن رو می‌کند. سفری پیش رو دارید که به خاطر آن مجبور می‌شوید چند روزی از بچه‌های‌تان دور باشید اما این سفر به تقویت رابطه عاطفی شما و همسرتان کمک می‌کند.

دی 

دو دلی را کنار بگذارید. اگر کسی را دوست دارید با او این موضوع را در میان بگذارید و برای آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید. درون‌گرایی‌تان کار دست‌تان می‌دهد و اگر نجنبید ممکن است یکی از بهترین فرصت‌های زندگی‌تان را به راحتی از دست بدهید.

بهمن 
اگر متاهل هستید در بهترین و عاشقانه‌ترین روزهای ماه قرار دارید. این روزها تجربه‌های عمیق و ماندگاری را با همسر و فرزندان‌تان ثبت می‌کنید. اگر مجرد هستید به‌زودی وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شوید. با فردی آشنا می‌شوید و رابطه عاطفی تازه‌ای پیش رو دارید.
اسفند

مراقب رفتار و کلماتی که بر زبان می‌آورید، باشید. این روزها در حساس‌ترین لحظات زندگی‌تان قرار دارید و  اگر حساب شده رفتار نکنید یکی از شانس‌های بزرگ زندگی‌تان را برای همیشه از خود دور می‌کنید.

منبع: مجله ی سیب سبز
اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه را بخوانید

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ