علت فوت دکتر افشین یداللهی

toranj
دکتر افشین یداللهی بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

وی شب گذشته در مسیر بازگشت به تهران در هشتگرد تصادف کرده است. در این حادثه افشین یداللهی و برادر همسرش به رحمت خدا و همسر وی بر اثر جراحت در بیمارستان بستری شده است.

بیوگرافی از دکتر افشین یداللهی!

افشین یداللهی متولد دی ماه 1347 در اصفهان و بزرگ شده تهران است. وی دکتر روانپزشک (متخصص اعصاب و روان) است که با وجود علاقه به شعر و ترانه به رشته تحصیلی اش وفادار مانده و معالجه بیماران را در اولویت کاری اش قرار داده است. ترانه سرا شناخته شده کشورمان، کار حرفه ای را در سال 1376 با سرودن ترانه ای در باب شخصیت امام حسین(ع) شروع کرد که با آهنگسازی فواد حجازی و خوانندگی خشایار اعتمادی در ارکستر سازمان صداوسیما اجرا شد. کار دوم وی، ترانه «از فارس تا خزر» با آهنگسازی شادمهر عقیلی و خوانندگی خشایار اعتمادی اجرا شد.

وی برای بسیاری از سریال های ماندگار تلویزیونی ترانه سروده، آخرین کارش ترانه تیتراژ سریال «تبریز در مه» است که ترانه آن توسط سالار عقیلی خوانده شد. وی همچنین با خوانندگان مطرح موسیقی ملی و پاپ در آلبوم های موزیک شان همکاری کرده است. مردم وی را با سرودن ترانه سریال «شب دهم» ساخته حسن فتحی که 10 سال پیش از صداوسیما پخش شد، می شناسند.

منبع: نمناک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
قهرمان من

قهرمان من

1395-12-26 - 03:57 پاسخ

با سلام با نهایت تاسف تسلیت عرض مینمایم. روحشان شاد. إز تصادف اتومبیل خاطره بى نهایت تلخى دارم . عزیزانم در هنگام رانندگى بیشتر مراقب باشید.