سِرّ و راز زیبایی در ایران

یکی از بهترین معجزات پزشکی و سلامت برای جامعه انسانی به ویژه زنان؛ تولید و عرضه محصولات زیبایی و آرایشی مبتنی بر دانش و اطلاعات به روزی است که نمونه‌های کم و انگشت شماری از آن را می توان شناخت و معرفی کرد.

 اس‌.وی‌.‌آر

شاید آن زمان که تولید کنندگان اولیه برند اس. وی. آر در داروخانه محلی‌شان، مشغول تولید کرم ضد آفتاب بودند؛ تصور نمی کردند که این برند روزی جهانی شده و مصرف کنندگان آن، از سراسر دنیا باشند.حضور مجدد این برند در ایران پس از 15 سال، بهانه‌ای شد برای معرفی بیشتر و بهتر محصولات متنوع بهداشتی و زیبایی آن که از این پس بی شک در صدر انتخاب‌هایتان قرار خواهد گرفت. محصولاتی که علاوه بر استفاده از بهترین مواد موثر و تاثیرگذار بر سلامت پوست، ماندگاری بالا و عمیقی بر پوست داشته و شما را از استفاده دیگر مکمل‌های بهداشتی و آرایشی بی نیاز می کند.

تحقق یک رویا

 تولید این محصول با فعالیت و تلاش سیمون و رابرت ورت، زوج داروساز فرانسوی با هدف تولید بهترین کرم ضدآفتاب در داروخانه محلی آغاز شد. محصولات پرطرفدار با فرمولاسیون های انحصاری با تاثیر و ماندگاری بالا، رمز موفقیت و استقبال زیاد از این برند شد. ترکیب دو نام سیمون و رابرت ورت، پایه و اساس ثبت برندی جهانی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی شد که با نماد گل رز و مار به نشانه سلامت و تندرستی در دنیا شناخته می شوند.

این تبحر و مهارت از نسلی به نسل دیگر رسیده و با همت نوه خانواده و دیگر داروساز از این نسل  Cyril Veret؛ به عنوان مدیر بخش‌نوآوری و توسعه شرکت، وارد تجارت بین الملل شده است. شعار و راز موفقیت این محصول استفاده حداکثری از مواد موثر بر سلامت و زیبایی برای رسیدن به بهترین تاثیر است و همین شعار است که باعث شده محصولاتی با این نشان، انواع مختلف پوست را پوشش داده و در انتخاب محصولات تفاوتی بین پوست‌های معمولی  و حساس وجود نداشته باشد.

محمدرضا بحیرایی مدیریت شرکت ماهتاب کیش

شرکت ماهتاب کیش علاوه بر فعالیت در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، نسبت به واردات برندهای برتر اروپایی به ویژه فرانسوی فعالیت دارد و به تازگی پس از دوسال تلاش و ثبت برند اس وی آر در سازمان غذا و دارو برای عرضه در داروخانه های برتر سراسر کشور اقدام به رونمایی و معرفی این برند کرده است.

 فعالیت ماهتاب کیش با بیش از 30 دفتر در سراسر ایران  با عرضه محصولات از انواع برندها در ایران شناخته شده است محصولاتی شامل برندهای پایو، کامفورت زون ،رنه فورترر، اون، دوکری، آدرما، گلنیک، الانسیل و کلوران، میس ادن و ماریلو بایو که هرکدام در زمینه های درمانی، محصولات لاکچری و توزیع انبوه حرفی برای گفتن دارند.

  محصولات برند اس وی آر شامل  60 آیتم است که 40 تا 50 عنوان از آن نسخه ای  هستند و هر کدام ویژگی‌های خاص و انحصاری دارند. برای مثال ضد آفتاب‌های این برند  ویژگی‌های انحصاری دارد هم در زمینه کاور کردن پوست و هم در خصوص نداشتن عوارض بعدی برای مصرف کننده. چون در انتخاب ضد آفتاب فقط فاکتور پوشش مهم نیست و باید دقت کرد که  استفاده از همین ضدآفتاب عارضه بعدی برای پوست نداشته باشد، چربی آن موجب ایجاد جوش نشود، یا  با عرق کردن و گرم شدن صورت نریزد یا جذب خوب و بالایی داشته باشد و…

 مهمانان ویژه در مراسم معرفی و رونمایی محصول، خانم ماریا مدیر آموزش و مدیر صادرات اس وی آر هستند و مهمانان دعوت شده در این مراسم هم داروخانه داران برتر تهران و مراکز استان ها هستند.

زریال، راز لطافت

سری محصولاتی با عنوان زریال به صورت انحصاری و به منظور لطافت و آبرسانی به پوست‌های خشک، زبر و مستعد کراتوز توسط این مجموعه فرموله و عرضه شده است که با ترکیبات غنی شده از اوره با افزایش ساخت و عملکرد آنزیم‌های سرین پروتئاز طبیعی داخل پوست همچنین تامین رطوبت مورد نیاز آن، مانع از تشکیل لایه سلول‌های شاخی شده که مسئول زبری و پوسته ریزی‌های فلسی هستند. این سری محصولات شامل کرم بدن زریال، کرم پا و ژل ناخن زریال است.

ویتامینC خالص و جوان سازی

وجود ویتامین C در محصولات زیبایی و بهداشتی با هدف خنثی کردن عملکرد رادیکال‌های آزاد و مخرب و تاثیر بر رفع لک‌های ناشی از نور خورشید و روشن سازی پوست؛ ضروری است.در سری محصولات هیدراسید این برند، فرم پایداری از ویتامینC که در واقع نوعی پروویتامین محلول در چربی است به کار گرفته شده است که میزان جذب آن 3 برابر بیشتر از فرم خالص ویتامینC  است. کرم تولید شده با این شیوه به صورت مصرف شبانه، سلامت و زیبایی پوست را تامین می کند.

درمان تخصصی پوست‌های چرب

سری محصولات تخصصی پوست‌های حساس و مستعد آکنه با عنوان سبیا کلییر یکی از امتیازات این برند است که طیف وسیعی از مصرف کنندگان را راضی نگه می دارد. ویژگی انحصاری این محصولات بدون روغن ، وجود لایه بردارهای ضروری است که با تاثیر ملایم و مداوم خود مانع  از تشکیل منافذ باز و جوش‌های سرسیاه شده و با حذف چربی‌های اضافه پوست تاثیر بسزایی در حفظ سلامت و شادابی پوست صورت دارد.

ژل شوینده صورت و بدن، محلول پاک کننده پوست بدون نیاز به آبکشی، ژل ضد جوش، مرطوب و مات کننده قوی، امولسیون ضد جوش‌های سرسیاه و سر سفید، کرم پودر اختصاصی پوست های چرب و حساس و ضدآفتاب سبیا کلییر هدیه این برند به افرادی با پوست‌های چرب و حساس است که با استفاده از آن قطعا از استفاده محصولات درمانی متعدد رها خواهند شد.

افزایش حجم و سفت کننده صورت

یکی از مشکلات افزایش سن، تحلیل رفتن چربی های زیر پوست به ویژه امگا 6 است که باعث ایجاد چروک‌های عمیق  و افتادگی پوست در قسمت های مختلف صورت می شود. سری محصولاتی با عنوان دنسیتیوم این برند با ترکیبات عالی و غنی از هیالورونیک اسید و کلیسم سبب استحکام، سفتی و تقویت سد دفاعی پوست شده و مانع از شل شدگی و افتادگی آن می شوند. راز تاثیرگذاری چند برابری این محصول نوآوری در ابعاد و ترکیبات این دو ماده اصلی است. این سری از محصولات شامل کرم های صورت و کرم دور چشم، با زمان مصرف روزانه و شبانه می شود.

لیفتینگ و ضد چروک‌های قوی

سری محصولات لیفتیان برند  اس.وی.آر با  بهره مندی از دو فرم هیالورونیک اسید متوسط و درشت تاثیر محصولات در تاثیر بر آبرسانی و پرکردن سریع چین و چروک‌ها را چند برابر کرده است. ترکیبات اصلی این سری از محصولات برگرفته از دل طبیعت و گیاه هفت بند ژاپنی است که علاوه بر جلوگیری از تخریب رشته های کلاژن سبب تقویت و ساخت کلاژن های جدید شده و علایم پیری ناشی از عوارض طبیعی ومحیطی را کاهش می دهد. سرم ، کرم لیفتیان و کرم دور چشم و لب لیفتیان محصولات عرضه شده  با این خصوصیات انحصاری از برند اس.وی.آر هستند.

درمان پوست‌های بسیار حساس

 لابراتورهای اختصاصی اس وی آر سری محصولات تخصصی  تولید و عرضه کرده اند که با حساس‌ترین پوست‌ها و نمونه‌های بسیار مستعد آلرژی هماهنگی بالایی دارد. این محصولات ضد التهاب و خارش و آب رسان بوده و بازسازی کننده و تقویت کننده سد دفاعی پوست نیز هستند. این محصولات فاقد پارابن، عطر، سیلیکون، الکل، مواد نگهدارنده و … بوده  که آن را از هر لحاظ برای پوست های حساس مناسب می کند. نیاسین آمید و ترکیب انحصاری دیگر از این برند، محصولات این سری را خاص و انحصاری کرده است.

شیرپاک کن، ژل پاک کننده چشم،کرم التیام بخش، مرطوب کننده عمیق، کرم ضد قرمزی پوست و … از محصولات خاص این برند هستند.

محصولاتی برای پوست‌های خشک و ملتهب

سری محصولات توپیالیز از برند اس.وی.آر به صورت تخصصی در درمان پوست‌های خشک و ملتهب و  مستعد درماتیت به کارگرفته می شود. این سری از محصولات با ترکیبات انحصاری خود علاوه بر بازسازی چربی‌ها و اتصالات بین سلولی خاصیت الیتام بخشی و ضد خارشی داشته و سد دفاعی پوست را تقویت می کند. وجود کمپلکس لیپیدی با منشاء گیاهان پنبه و روغن نارگیل باعث تقویت چربی بین سلولی شده و با تقویت آن مانع از ورود عوامل مهاجم و محرک خارجی به سطح پوست می شود.

کرم پاک کننده؛ کرم التیام بخش پلک، بالم مرطوب کننده صورت و بدن و استیک لب از محصولات درمانی پوست های خشک و ملتهب است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ