به راستی چرا مردها دکتر نمی‌روند؟

mahdie.mohtashami
آیا در اطراف شما آقایانی وجود دارند که از به سراغ پزشک رفتن سرباز می‌زنند یا خودتان جز افرادی هستید که از چکاپ شدن در هراس هستید؟ در این خبر می‌خواهیم به گفتگو بشینیم که به راستی چرا مردان به پزشک نمی‌روند؟

دلیل اصلی که مردان تمایلی به دکتر رفتن ندارند

مردان دوست ندارند به دکتر بروند، مهم نیست که چقدر بیمار هستند ، ولی چه می شود که نزد پزشک نمی روند؟ پاسخ سوال چرا مردها به دکتر نمیروند چیست؟مردان به طورمعمول به دکتر رفتن اعتقادی ندارند دلایل زیر در ادامه این بخش از نمناک به ما کمک می کند تا درک کنیم که چرا مردان نسبت به مسائل مربوط به سلامت به شدت بی اعتنایی می کنند.

چرا مردها به دکتر نمی روند؟

 آنها فکر نمی کنند مشکلی وجود داشته باشد

 
هیچ درد ناخوشایندی، هیچ تب تشدید شونده ای و هیچ چیز که یک جفت ایبوپروفن نتواند برطرفش کند وجود ندارد.چرا بیخودی شلوغش کنند؟ هنگامی که در معرض درد قرار میگیرند، مردان همیشه اینگونه فکر خواهند کرد این نگرش میتواند برای بسیاری از چیزها عالی باشد ،اما نه برای سلامتی شما.بسیاری از مشکلات که بیشترین تاثیر را بر سلامت مردان می گذارد، تنها توسط یک پزشک قابل تشخیص است.

نرفتن به دکتر به دلیل ترسیدن از تغییر

درست است که ویزیت دکتر از شما ممکن است منجر به یک گفتگو درباره اینکه عادتها باید تغییر کنند شود تا شما بتوانید یک زندگی سالم داشته باشید. درست است که این گفتگو بنظر سخت می آید. تغییر در شیوه زندگی شما ممکن است به سادگی و لذت بخشی چند بازی بیشتر از بسکتبال با بچه ها و یا یک کلاس رقص در سالن رقص با شریک زندگی شما باشد با اینحال شما تا زمانی که از پزشک خود بپرسید ،چیزی نمیدانید.

نرفتن به دکتر به دلیل شرم آور بودن

هر مکالمه ای که کلمات “پروستات” یا “بیضه” را شامل می شود، کمی گارد شخصی ایجاد میکند و می تواند ناراحت کننده باشد ؛ صحبت کردن درباره افسردگی و نگرانی های بهداشتی می تواند حتی سخت تر باشد. به یاد داشته باشید که پزشک شما یک فرد حرفه ای است که هرگز اطلاعات شما را با کسی که به آن نیاز ندارد به اشتراک نمیگذارد.

 آنها فکر می کنند که محکم هستند

بسیاری از متخصصان سلامت شرایط بهداشتی ضعیف مردان را به نگرش آنها نسبت می دهند. نگرشی که حس می کنند موظف هستند تا خطر را در کنترل خود در آورد.مردان به احتمال زیاد “بیماری” را سخت می کنند، زیرا پذیرش بیماری در برابر با ذهنیت مردانه ضعیف است آنها اولویت کار را بیش از درمان و بسیار به ندرت مسائل بهداشتی خود را با شخص دیگری در میان می گذارند.

 مردانگی از دست رفته

بسیاری از مردان احساس می کنند که رفتن به پزشک چیز جوانی است، اما باید به یاد داشته باشید که در نهایت زنان طولانی تر زندگی می کنند. درست است که اتاق های انتظار با مجلاتی که عمدتا در مورد زنان هستند پر شده اند اما بسیاری از دستیار ها و پزشکان مرد هستند.


چرا مردان خرید کردن با زنان را دوست ندارند؟

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ