چطور در کمتر از سه ماه خوش اندام شویم؟

toranj
با این ترفندها در کمتر از 3 ماه خوش اندام شوید.

خوش اندامی از جمله آرزوهای همه بانوان است. بعضی با ورزش های مداوم و بعضی با رژیم های همیشگی سعی بر خوش اندامی دارند. در این مقاله با ترفندهای خوبی برای خوش اندامی آشنا خواهید شد.

زیاد آب بنوشید

آب به طرق مختلف کمک می‌کند وزنتان را پایبن بیاورید. احتمالاً این تنها و مهمترین تغییری است که می‌توانید در زندگیتان ایجاد کنید که هم به کنترل وزنتان کمک کند و سلامتتان را ارتقاء دهد. اول اینکه آب بعنوان نوعی سرکوب‌گر اشتها عمل می‌کند. شما باید فقط وقتی واقعاً گرسنه‌تان است غذا بخورید و نوشیدن آب کمک می‌کند این زمان‌های گرسنه بودن را کمتر کنید.

یکی دیگر از فواید نوشیدن آب خنک این است که بدنتان باید با گرم کردن خود و رساندن آن به دمای طبیعی انرژی مصرف کند. پس می‌توانید خیلی راحت با نوشیدن آب خنک کالری بسوزانید.

 
و آخر اینکه، نوشیدن آب به کلیه‌هایتان کمک می‌کند مواد زائد و چربی‌های اضافه را از بدنتان بیرون کند. اگر به‌ اندازه کافی آب ننوشید، کبدتان در متابولیسم چربی تنبل‌تر می‌شود.

لاغر شدن برای خوش اندامی

لاغرشدن های سریع و در کمترین بازه زمانی علاوه بر فشارهای زیادی که به بدن می آورند باعث ریزش مو و طاسی نیز می شوند اما یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد لاغر شدن سریع نیز اگر از روی اصول و قواعد خاصی باشد می توانند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

برای لاغر شدن در بازه زمانی کوتاه مراجعه خانم ها به باشگاه های ورزشی و کلینیک های چاقی و لاغری زیادی می شود اما در کنار  تمام این هزینه ها اگر از رژیم غذایی صحیحی پیروی نکنید هرگز نمی توان به تناسب اندام دلخواه دست یافت.

بررسی ها نشان می دهند، اگر اهل خوردن تنقلات آدامس، چیپس و پفک هستید تمامی آنها را کنار بگذارید و میان وعده های  خود را با “بیسکویت های سبوس دار” و میوه و سبزیجات پر کنید.

در وعده صبحانه به جای قند و شکر از قندهای مصنوعی استفاده کنید و خوردن یک عدد سیب در وعده صبحانه  به شما کمک میکند تا چربی بیشتری بسوزانید مایعات مصرفی خود را افزایش دهید و برنج خود را محدود کنید و اگر احساس گرسنگی در طول روز کردید باید میوه و سبزیجات بخورید  حذف نان و برنج نقش و سهم زیادی در لاغری شما در کوتاه ترین زمان  ممکن می تواند داشته باشد ورزش و” پیاده روی روزانه” هر چند بسیار کم می تواند باعث کاهش تجمیع چربی در بدن شما شود و پوست شما را شاداب و شفاف می کند که این یکی از رموز خوش اندامی سریع شما می باشد.

زنجبیل، فلفل، قرص چای سبز و چای سبز “مکمل های رژیمی” در کنار رژیمی صحیح شما را به آرزویتان نزدیک می کند.

مصرف نمک را قطع کنید

نمک یکی از جدی‌ترین دشمنان کسانی است که می‌خواهند وزنشان را پایین بیاورند چون بدن را مجبور می‌کند آبی را نگه‌ دارد که به طور طبیعی دفع می‌گردد. درنتیجه این حفظ آب، بدن دیگر آنطور که باید مایعات را فیلتر نکرده و موجب می‌شود که آب کمتری بنوشیم و مشکلاتی که در نکته اول ذکر کردیم اتفاق بیفتد. وجود نمک اضافی در بدن، سیستم تصفیه داخلی بدن را مختل می‌کند که درنتیجه آن متابولیسم پایین می‌آید.

برای کاهش مصرف نمک به طور جدی، فقط نپاشیدن آن بر روی غذا کافی نیست. باید برچسب موادغذایی که خرید می‌کنید را هم مطالعه کنید تا از میزان سدیم، چربی و قند آن آگاه شوید. سعی کنید تا می‌توانید موادغذایی خریداری کنید که کمتر از این سه مواد در خود داشته باشند.

به‌طور منظم ورزش کنید

مطمئناً از اول مقاله می‌دانستید که یکی از نکات مربوط به این موضوع خواهد بود، درست است؟ نکته کلیدی در ورزش این است که ضربات قلبتان را بالا ببرید تا قلبتان تندتر بتپد. اینکار سرعت سوختن چربی‌ها در بدن را بالا می‌برد. پس هر ورزشی که شما را به این هدف برساند ورزشی خوب محسوب می‌شود.

نکاتی که در این زمینه مطرح می‌شود این است که، 1) کاری را انتخاب کنید که از انجام آن لذت می‌برید تا اینکار را برایتان انجام دهد، یا 2) راهی پیدا کنید که از آن کار لذت ببرید. خیلی‌ها ماشین‌های گران‌ قیمت می‌خرند به این امید که قیمت بالای آن باعث شود که سوارش شوند. اما اشتباه می‌کنند.

یک ورزش بسیار خوب بالا و پایین رفتن از پله‌هاست. اگر در خانه‌تان پله دارید، دیگر هیچ غصه‌ای نداشته باشید. خیلی‌ها دوست دارند موقع انجام این فعالیت‌ها به موسیقی گوش دهند و این ورزش بسیار خوب است چون یک نیمه سخت (بالا رفتن) و یک نیمه آن آسان (پایین آمدن) است.

در کنار پله ‌نوردی می‌توانید انواع و اقسام فعالیت‌های ساده‌ای را در اینترنت پیدا کنید که می‌توانید در خانه خودتان هم انجام دهید. سعی کنید حداقل روزی 10 تا 20 دقیقه را به چنین فعالیت‌هایی اختصاص دهید. باید آن را جزئی از برنامه روزانه خودتان درآورید. حداقل برای یک ماه به خودتان اجازه ندهید که آن را پشت گوش بیندازید و بعد از یک ماه خواهید دید که یکی از عادت‌های زندگیتان شده‌ است.

با اینکه این نکات نمی‌تواند یک شبه شما را از فردی چاق به یک مانکن تمام عیار تبدیل کند اما واقعیت این است که هیچ کار دیگری هم نمی‌تواند به این سرعت برایتان نتیجه بیاورد. به هیچ‌ وجه گول تبلیغاتی که قرص‌های رژیمی و چربی‌سوز را تبلیغ می‌کند نخورید چون فقط وضع بدنتان را بدتر می‌کند. فقط کافی است روی این چهار نکته تمرکز کنید تا ببینید چقدر عالی نتیجه خواهید گرفت.

بهترین مواد غذایی برای چربی سوزی طبیعی و خوش اندامی

همه چیز درباره خوش اندامی

4 عادتی که افراد خوش اندام به آن معتقدند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ