لاغری سریع با دمنوش های معجزه گر

faateme1366
طب سنتی همیشه به عنوان یک مکمل درمان معرفی شده است. در این مطلب هم برای شما از چندین دمنوش لاغری صحبت کرده ایم که به شما برای لاغری کمک بسیار زیادی می کنند. با ما همراه باشید و از لاغری لذت ببرید.

لاغری با دمنوش کرفس و چای سبز:

1- دو قاشق چای خوری چای سبز

2- نصف قاشق چای خوری پودر برگ کرفس

برای تهیه ی دمنوش کرفس و چای سبز، یک لیوان را با آب جوش بشویید تا گرم شود. سپس کرفس و چای سبز را در همان لیوان بریزید و آب از جوش افتاده(حدود 85 درجه ی سانتی گراد) به آن اضافه کنید. لیوان را دور از حرارت نگه دارید و بعد از 5 دقیقه بنوشید.

می توانید برای طعم دار شدن دمنوش کرفس و چای سبز، از اندکی زعفران و زیره ی سبز استفاده کنید.

 

لاغری با دمنوش گل رز

چای گل رز دارای غلظت بالایی از آنتی اکسیدان است و مصرف آن به واسطه سم‌زدایی بدن، از سوی بسیاری از کارشناسان توصیه می‌شود. مصرف این چای بدون استفاده از قند کمک بیشتری به تحریک سوخت و ساز بیشتر چربی‌های بدن می‌کند.

 

برای طرز تهیه این چای کافی است یک قاشق غذا خوری گل رز را به همراه یک قاشق غذاخوری چای سیاه در یک قوری به همراه آب بریزید و آن را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دم کنید.

 

لاغری با دمنوش چای‌ ترش

گیاه چای‌ ترش سرشار از آنتی‌اکسیدان و یکی از بهترین گیاهان برای لاغری است. مصرف این گیاه نقش موثری در کاهش چربی‌های شکمی و تقویت عضلات بدن دارد.

 

مواد لازم برای تهیه دمنوش چای‌ ترش برای لاغری

گل چای‌ ترش: ۱۰ گرم

آب: یک لیوان معادل ۲۰۰ میلی‌لیتر

 

طرز تهیه دمنوش چای‌ ترش برای لاغری

آب را بجوشانید، پس از به جوش آمدن گل‌های چای‌ ترش را به آن اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت ۱۵ دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کنید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. جوشانده را صاف و ۲ بار در روز میل کنید. این روند را به مدت ۱۰ روز ادامه دهید و سپس ۵ روز استراحت کنید. می‌توان چای‌ترش را به صورت خنک و همراه با یخ نیز میل کرد.

 

لاغری با دمنوش نعناع

یک قاشق چای خوری نعناع خشک شده را به آب جوش اضافه کرده و 10 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. سپس می توانید این دمنوش خوشمزه را نوش جان کنید.

دمنوش رازیانه دمنوش لاغری رازیانه متابولیسم بدن را سرعت می‌بخشد. در نتیجه کالری‌ها سریع‌تر مصرف می‌شوند و انرژی حاصل از آن به چربی‌سوزی کمک می‌کند. دمنوش رازیانه همچنین احساس گرسنگی را کاهش می‌دهد. باید توجه داشته باشید که هرچند رازیانه به کاهش وزن کمک زیادی می‌کند اما زیاد خوردن آن این روند را سریع‌تر نخواهد کرد. برای اینکه تأثیر این دمنوش را ببینید باید مدت زمانی حدود دو ماه یا بیشتر هر روز یک لیوان از این دمنوش میل کنید. برای تهیه دمنوش لاغری رازیانه مانند دمنوش‌های قبل دانه‌های رازیانه را با آب بجوشانید و سپس صاف کنید.

 

لاغری با دمنوش زیره و زنجبیل و چای سبز و نعنا

ترکیب چای سبز با نعناع و زنجبیل و زیره فوق‌العاده است. در کشورهای خارجی به این دمنوش “چای عربی” می‌گویند که خاصیت لاغری دارد.

 

برای آماده کردن این دمنوش، مقداری چای سبز، نعنا ترجیحا تازه، مقدار کمی زنجبیل و کمی زیره سیاه را در آب جوش بریزید و اجازه بدهید بین 10 تا 15 دقیقه دم بکشد. سپس آن را صاف کنید و در صورت تمایل با یک قاشق چای‌خوری عسل بنوشید. زنجبیل لاغرکننده‌ای قوی محسوب می‌شود

این دمنوش لاغری باید هر روز میل شود.

 

لاغری با دمنوش جادویی قاصدک

یک قاشق چای‌خوری برگ نعنای خشک،

یک قاشق چای‌خوری برگ قاصدک خشک،

یک لیوان آب،

و لیمو (در صور ت تمایل)

 

طرز تهیه

آب جوش را به نعنا و قاصدکی که قبلا در لیوان ریخته بودید، اضافه کنید. روی لیوان درپوشی قرار بدهید و بگذارید برای ۵ تا ۱۰ دقیقه همان‌طور بماند. سپس مخلوط‌تان را صاف کنید. اگر از طعم لیمو خوش‌تان می‌آید، می‌توانید دمنوش‌تان را با لیموی تازه میل کنید. نوشیدن یک فنجان از این دمنوش تا دوبار در روز مشکلی ندارد. این دمنوش لاغری را می‌توانید با برگ‌های تازه‌ی قاصدک یا نعنا هم درست کنید. فقط درباره‌ی قاصدک بهتر است از برگ‌های تازه‌تر استفاده کنید. توصیه می‌کنم تا حد امکان برگ‌های قاصدک در حال رشد و جوان‌تر را در آغاز فصل بهار انتخاب کنید، چون هرچه بیشتر رشد کند برگ‌هایش زمخت‌تر و تلخ‌تر می‌شود.

سالم ترین و ساده ترین راه لاغری با یک میوه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ