ترفندهای آرایشی جذاب زنان فرانسوی

sahar.d
آرایش کردن اصولی دارد که در صورت رعایت نکردن نتیجه معکوس خواهد داشت و سبب زیبایی کمتر خواهد شد. خانم های فرانسوی ترفندهای جالبی برای آرایش دارند که در این مطلب شما را با آن ها آشنا می کنیم.

آرایش همواره یک عامل برای زیباتر دیده شدن خانم ها بوده است به شرطی که درست و اصولی انجام شود. برخی خانم ها با آرایش های ناشیانه و بسیار شدید بجای زیباتر دیده شدن، سبب از بین رفتن زیبایی طبیعی خود می شوند. آرایشی صحیح است که چهره طبیعی انسان را تغییر ندهد بلکه سبب زیبایی بیشتر او شود. در این مطلب شما را با ترفندهای آرایشی زنان فرانسوی آشنا می کنیم.

نکات مهم آرایشی از زبان زنان فرانسوی

نکته اول

اگر میخواهید به سبک زنان فرانسوی زیبا شوید بهتر است بدانید فرانسوی ها هیچوقت کامل آرایش نمیکنند, آنها اعتقاد دارد آرایش یک عضو از چهره باعث جذابیت بیشتری میشود مثلا فقط رژ لب بزنید یا فقط به چشم هایتان ریمل بزنید.

نکته دوم

زنان فرانسوی علاقه زیادی به رژ قرمز دارند و زیاد هم مورد استفاده قرار می دهند با این حال روی دندان هایشان هیچ گاه اثر آن را نمی بینید زیاد بعد از رژ زدن دستمال کاغذی یا انگشت خود را مابین لب های خود می گذارند.

نکته سوم

همه خانم ها عطر را روی گردن و مچ دست شان میزنند اما زنان فرانسوی ترفندهای دیگری دارند, آن ها عطر را روی موها, کیف, پشت گوش میزنند و یا حتی گاهی عطر را در هوا اسپری میکنند تا مقدار مناسبی از عطر روی موها و لباس شان بنشیند.

نکته چهارم

زنان فرانسوی معتقدند زیبایی شان باید برای خوشان رضایت بخش باشد نه دیگران, پس سمت عمل های زیبایی نمیروند و هر طور که می پسندند آرایش می کنند.

نکته پنجم

مورد دیگری خانم های فرانسوی وسواس زیادی در انتخاب آن دارند توناژ رنگ کرم پودر و نحوه زیرسازی آرایش آنهاست، زیرا نباید بین صورت و رنگ گردن اختلافی باشد.

نکته ششم

هیچ وقت امکان ندارد یک زن فرانسوی را با سایه روشن های زیاد روی صورت برای برجسته کردن گونه ، باریک نشان دادن بینی و … ببینید. طبیعی نشان دادن بیشترین چیزی است که به آن اهمیت می دهند.

نکته هفتم

اگر سبک خاصی در آرایش کردن ندارید میتوانید مانند فرانسوی ها در زمان بیکاری روش های مختلف آرایش را امتحان کنید تا هم سرگرم شوید و هم سبک آرایشی دلخواه تان را بیابید.

نکته هشتم

 به طور طبیعی فرانسوی های ابروهای با رشد زیاد و بلند دارند ، اما استفاده از موچین و قیچی ابرو کمک زیادی در تمیز نگه داشتن ابروها می کند.

نکته نهم

یکی از ویژگی های مثبت خانم های فرانسوی این است که از حالت طبیعی موهای خود رضایت دارند و زمان زیادی را برای اتوکشیدن یا سشوار کردن آنها نمی گذارند.

نکته دهم

یکی از بدترین صحنه ها برای یک خانم این است که یک خانم لاک ناخن هایش نصفه و نیمه باشد و لبه های پاک شده باشد بعد از لاک ناخن از کاور استفاده کنید تا به سرعت پاک نشوند.

نکته یازدهم

برای رفتن به مسافرت کیف بزرگ لوازم آرایش تان را با خودتان حمل نکنید زیرا در مسافرت به سایه چشم 36 رنگه و هایلایتر و کانسیلر نیاز ندارید پس بهتر است لوازم آرایش ضروری مانند کرم پودر, ریمل و رژ لب همراه تان ببرید.

نکته دوازدهم

یکی از وحشتناک ترین اتفاقات این است که با آرایش به رختخواب بروید علاوه بر اینکه از لحاظ بهداشتی مناسب نمی باشد باعث آسیب های زیاد به پوست و ایجاد جوش و لک می شود.

راز زیبایی بدون آرایش

چرا مردان زنان بی آرایش را دوست دارند؟

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ