جوش های سر سیاه خود را با این روش‌های طبیعی از بین ببرید

mahdie.mohtashami
آیا شما جز افرادی هستید که جوش های سر سیاهتان شما را اذیت می‌کند. به شما روش های طبیعی طب سنتی را برای از بین بردن جوش های سرسیاه آموزش می‌دهیم.

در این خبر به شما روش هایی طبیعی برای از بین بردن جوش های سرسیاه را آموزش می‌دهیم. اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که از داشتن جوش های سرسیاه اذیت می شوید در این مقاله همراه ما باشید.  در این مطلب دو روش ساده و بسیار مؤثر طب سنتی برای درمان این نوع جوش‌ها آموزش داده شده است.

راه درمان قطعی جوش‌های سرسیاه

به‌مدت 21 روز هر روز صبح ناشتا در یک لیوان آب جوش، یک قاشق مرباخوری تخم خاکشیر و یک قاشق چایخوری ترنجبین مخلوط و میل کنید.

همچنین می‌توانید 2 قاشق غذاخوری آرد جو را الک کنید و با آب به‌حالت خمیری درآورید، حالا صورت را با صابون بادام طبیعی شسته، این خمیر را به صورت خود مالیده و 15 دقیقه بعد بشویید.رای درمان قطعی “جوش‌های سرسیاه” در ناحیه صورت می‌توانید از این دستورالعمل ساده طب سنتی استفاده کنید:

به‌مدت 21 روز هر روز صبح ناشتا در یک لیوان آب جوش، یک قاشق مرباخوری تخم خاکشیر و یک قاشق چایخوری ترنجبین مخلوط و میل کنید.

همچنین می‌توانید 2 قاشق غذاخوری آرد جو را الک کنید و با آب به‌حالت خمیری درآورید، حالا صورت را با صابون بادام طبیعی شسته، این خمیر را به صورت خود مالیده و 15 دقیقه بعد بشویید.


راه های تخصصی و ساده برای خارج کردن جوش های سر سیاه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ