گل خشک واقعا انرژی منفی تولید می کند؟

faateme1366
تازه ازدواج کردید و تمام گل های زمان نامزدی را با خود به خانه جدید آوردید؟ شاید برای تان جالب باشد بدانید که خیلی از افراد بر این باورند که گل خشک انرژی منفی تولید می کند. با ما همراه باشید تا از صحت این حرف مطمئن شوید.

چرا در خانه گل خشک نگهداری نکنیم؟

بر اساس اصول فنگ شویی نگهداری گل خشک در خانه باعث مردن انرژی به نام “Chi” می‌شود. “Chi” یکی از انرژی‌های فنگ شویی است که در وجود زمینی ما و تمام اشیاء و موجودات به خصوص در ساختار و طراحی خانه‌ها وجود دارد. انرژی چی باید زنده و پر جنب و جوش باشد. کمبود انرژی مثبت چی روی سلامت و سازندگی ما تاثیر منفی می‌گذارد.

گل‌ها زمانی که خشک می‌شوند انرژی چی خود را از دست می‌دهند و سرزندگی خانه را با زوال و مرگ نمایان خود از بین می‌برد.

صرف نظر از اصول فنگ شویی اگر بخواهیم از نظر علمی هم به موضوع نگاه کنیم گل خشک کپک می‌زند و آب مانده در گلدان باکتری جذب می‌کند.

یک دید جدید به گل خشک

انرژی اجسام خنثی است و انرژی‌های شما جذب اجسام می‌شود. پس اگر دلتان می‌خواهد گل‌های مهم زندگیتان را خشک کنید نگران این مساله نباشید. از آنجایی هم که گل‌ها زیبایی دارند قطعا نمی‌شود از آن‌ها انرژی منفی گرفت. گل‌های خشک و مهم زندگیتان را در مکان‌های مهم خانه هایتان بگذارید تا اگر زمانی هم انرژی منفی از خودتان ساطع می‌کنید با دیدن آن‌ها به یاد روزهای قشنگ زندگیتان باشید و انرژی‌های مثبتی از آن‌ها دریافت کنید.

ترفندهای مهم در خشک کردن گل

البته برای خشک کردن گل‌ها هم چند نکته را بدانید. یکی این که اگر دسته گلتان را به صورت برعکس در جایی آویزان کنید به همان مدل خشک می‌شود. دوم این که برای خشک کردن گل باید حتما فضای شما نور نداشته باشد تا گلتان به صورت روز اول و با همان زیبایی خشک شود. علاوه براین اگر می‌خواهید گل‌های دسته گلتان زیبایی بیشتری در زمان خشک شدن داشته باشند آن‌ها را با اسپری خشک کنید و اگر هم شاخه‌ها را از هم جدا کنید تازگی شان را حفظ می‌کنند.

چند توصیه ساده برای مثبت کردن فضای خانه

_ هرگز به طور مداوم در اتاق بدون تهویه یا زیرنور چراغ‌های فلورسنت (مهتابی) کار نکنید.

این نور فرکانسی تولید می‌کند که با ارتعاشات هاله تداخل کرده، موجب بروز فرکانس ضربه‌ای در حوزه انرژی می‌شود.

دامنه فرکانسی این نورها برای تندرستی زیان‌آور هستند.

_ وجود گیاهان، مولد انرژی و شفابخش هستند.

می‌توانید در اتاق خود از حضور زنده گیاهان بهره ‌مند شوید و زندگی را در کنار گیاهان تجربه کنید.

_ استفاده از رنگ‌های شاداب و انرژی‌بخش نیز می‌تواند بسیار موثر باشد.

_ پخش موسیقی موزون برای از بین بردن انرژی‌های منفی در فضا و دفع امواج منفی مفید است.

_ کاری کنید که نور و هوای زنده و تازه به زندگی‌تان جاری شود.

با خواندن نام خداوند می‌توانید اتاق خود را به مکانی پاکیزه و سرشار از انرژی مثبت تبدیل کنید.

در مورد گیاهان به یاد داشته باشید

باید همیشه از گیاه سالم نگهداری کرد. اگر برگ گیاه زرد شود یا هرنوع علایم بیماری از خود نشان دهد باید تا زمان بهبودی آن را از ساختمان خارج کرد. گیاهان بیمار خودشان مولد انرژی منفی هستند، مثل این­که فرد بیماری در محیط منزل زندگی می­کند. شایان ذکر است بهترین محل برای داشتن گیاه، اتاق نشمین و ناهارخوری می­باشد. همچنین بهتر است از قرار دادن گیاهان فراوان در آشپزخانه خودداری کنیم.

از قوانین جذب انرژی مثبت کمک بگیرید

استفاده از گیاهان سبز در خانه از دیگر روش های بالا بردن کیفیت زندگی و جمع کردن انرژی های نشاط آور و مثبت در خانه است. استفاده از گل‌های آپارتمانی هماهنگ مانند بامبو یا زنبق کمک زیادی به افزایش آرامش و امنیت در خانه می‌کند.

از انرژی آلوورا چه می دانید

گیاهی است که در مقابله بد شانسی و حسادت مورد استفاده قرار میگیرد. این گیاه از قویترین گیاهانی است که قدرت مخالفت با انرژی منفی را دارد.

گفته میشود که توانایی زیادی برای جذب انرژی مثبت دارد. این گیاه را در هر نقطه از خانه بگذارید کسب انرژی میکند.

گفته میشود این گیاه وقتی رشد میکند دارد شانس را برای شما به ارمغان میآورد ولی موقعی که پژمرده میشود در حال دریافت انرژی منفی است و از شما محافظت میکند.

و نکته آخر لاغری با گیاهان

مردم چین و برخی از کشورهای آسیایی باوری دارندکه تماشای گل‌های آپارتمانی با رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی، صورتی و بنفش تاثیر بسیار زیادی بر افزایش تحرک اعضای خانواده و سرعت سوخت و ساز دستگاه گوارش دارد. به این معنی که تماشای این گیاهان می‌تواند به طور ناخودآگاه به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و متابولیسم بدن کمک کند و احتمال افزایش وزن و چاقی را کاهش دهد.

۵ روش دفع انرژی منفی از اطراف

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ