قوی ترین لوسین خانگی برای ابرو!

atoosamirzavandi
ریزش ابرو، مو و مژه ممکن است در یک دوره سنی اتفاق بیفتد اما می توان با رسیدگی درست و به موقع دوباره به باز گشت ابرو و مو کمک کرد. لوسیون های خانگی برای تقویت ابرو بسیار موثر هستند.

پرپشت شدن ابرو توسط لوسین های خانگی امری حتمی است اما قدری زمان بر است. در این مقاله به لوسین های خانگی که باعث تقویت ابرو می شوند می پردازیم.

روغن کرچک بهترین درمان خانگی برای پرپشت شدن مژه

روغن کرچک:

اولین روغن اساسی در لیست، روغن کرچک است ؛ روغن کرچک یک روغن گیاهی است ،که از دانه بذر لوبیا گرفته شده است، و به عنوان یک محرک قوی شناخته شده است که می تواند باعث رشد و تغذیه فولیکول مو شود. تاریخچه روغن کرچک، به نظر طولانی است، و در مصر باستان ادعا می شود ،که به عنوان پماد استفاده می شد و کلئوپاترا از آن برای روشن کردن سفیده چشم اش استفاده می کرده است. حقیقت یا افسانه، واقعا برای پر شدن و درخشان شدن مژه ها مفید است علاوه بر این، با عفونت هایی که، باعث ریزش مژه ها می شوند، مبارزه کند.
برای استفاده از روغن کرچک به عنوان یک درمان خانگی، نیاز به یک تکه پنبه یا برس آرایشی کوچک تمیز دارید ،که به عنوان یک اپلیکاتور برای مژه ها استفاده کنید قبل از رفتن به رختخواب، با دقت روغن را به مژه هایتان بزنید و اجازه دهید تا جذب شود وقتی بیدار شدید آن را با آب بشورید.شما همچنین می توانید کمی ژل آلوئه ورا، را با روغن کرچک مخلوط کنید.آنها را به خوبی مخلوط کرده و با استفاده از پنبه یا قلم مو به مژه های خود بزنید – به همان اندازه که ریمل می زنید.اجازه دهید،تا به مدت یک شب بماند تا جذب شود و بعد از بیدار شدن به خوبی بشورید.برای بهترین نتیجه،این فرایند باید به طور منظم برای 1 تا 3 ماه تکرار شود.

مخلوط پوست لیمو:

پوست لیمو، یک درمان فوق العاده دیگری برای داشتن مژه های ضخیم و بلند است.پوست لیمو، حاوی اسید فولیک و همچنین ویتامین های B و C است، که برای ساخت ماسک صورت نیز استفاده می شود، برای تقویت پوست، که همچنین برای رشد مو نیز بسیار مفید است.
این ماده حاوی، اسید فولیک و همچنین ویتامین b و c می باشد، که به افزایش رشد مو کمک می کند، که حتی ممکن است در روغن های ضروری مثل روغن زیتون یا روغن کرچک تزریق شود، تا باعث تقویت خواص پاک کنندگی و تحریک کنندگی پوست شود.
برای داشتن بهترین نتایج، پوست لیمو را در روغن کرچک یا روغن زیتون، درون یک کاسه خیس کنید و اجازه دهید این مخلوط حداقل 2 هفته بماند.پس از آن، با استفاده از یک تکه پنبه یا برس، ریمل مژه یا ابرو، می توانید روغن را روی مژه های خود، قبل از خوابیدن بمالید و اجازه دهید تا یک شب کامل بماند.صبح بعد از بیدار شدن با آب گرم بشورید.این کار را هر شب برای 1 تا 3 ماه ،یا تا دریافت نتایجی که می خواهید، انجام دهید.

پرپشت کردن ابرو با روغن بادام

شاید فراوان از ویژگی‌های مثبت این روغن معجزه گر درسلامت موها و ابروها شنیده باشید اما بیایید این بار برای جبران قسمت‌های ریخته‌شده ابروها و درمان کم پشتی آن روزی دو‌ مرتبه به طور مرتب از این روغن روی ابروهای خود ماساژ دهید و تاثیرات ویژه آن را به چشم مشاهده کنید.این روغن حاوی میزان قابل توجهی ویتامین‌های A,B و E است که رشد موها را به طرز چشمگیری تقویت می‌کند.

پرپشت کردن ابرو با روغن زیتون

از آنجا که روغن زیتون کاربرد فراوانی در سلامت پوست و مو دارد هر روز یک قطره روغن زیتون را به ابروها بمالید و ماساژ دهید و یک ساعت بعد بشویید. این روغن یا ویتامین A وE رشد ابروهای شما را تقویت و از ریزش آن جلوگیری می‌کند.
منبع الودکتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ