برجسته کردن خانگی گونه در یک ماه

atoosamirzavandi
برجسته کردن گونه زیبایی چهره و صورت را چند برابر می کند و روش های خانگی در برجسته سازی گونه موثر هستند.

برجسته کردن گونه باعث زیبایی چهره می شود. عده ای از جراحی می ترسند پی روش های خانگی بهترین راه برجسته کردن گونه است. در این مقاله برجسته کردن خانگی گونه در یک ماه را بیاموزید.

غذاهایی با کربوهیدرات بالا مصرف کنید

مصرف مواد غذایی حاوی کربوهیدرات بالا نظیر پاستا، برنج و نان می تواند علاوه بر تامین انرژی بدن باعث پر شدن صورت و گونه های شما نیز گردد. اگر بدن با کمبود کربوهیدرات مواجه شود، برای تامین انرژی خود شروع به سوزاندن چربی های مناطق مختلف بدن نظیر چربی زیر پوست می کند، که این امر باعث لاغر و ضعیف شدن پوست و صورت می شود. بنابراین برای داشتن صورتی پر و سالم بهتر است این مواد غذایی را بیشتر مصرف کنید.

برجسته کردن گونه با روغن زیتون

روغن زیتون مرطوب کننده ای طبیعی و عالی، برای پوست خشک به شمار می‌رود و ضامن طراوت و نرمی پوست‌تان است.

روزانه حداقل یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون خالص به صورت‌تان بمالید و به‌نرمی آن را روی گونه‌های‌تان ماساژ دهید و بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند و بعد با آب گرم، آن را بشویید.

برجسته کردن گونه با گلاب و گلیسیرین

گلاب و گلیسیرین ترکیب فوق‌ العاده‌ای است که در چاق شدن صورت، تاثیر فراوانی دارد. این ترکیب فواید شگفت‌انگیزی برای پوست و همچنین خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد.

گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید و ترکیب آن را هر شب و ترجیحا قبل از خواب، روی گونه‌های صورت خود بمالید. بگذارید تا صبح روی صورت‌تان بماند و سپس صبح، صورت خود را با آب گرم بشویید. این ترکیب، پوست را تقویت می کند و هیدراته نگه می‌دارد. از این روش به صورت مرتب استفاده کنید تا صورت‌تان چاق و گونه هایتان برجسته شود. 

برجسته کردن گونه عسل

عسلقادر است رطوبت پوست را حفظ کند و در نتیجه، پوست را با طراوت و سالم نگه دارد. آنتی اکسیدان‌های موجود در عسل می‌تواند نقش بزرگی در پیشگیری از بروز مشکلات پوستی ناشی از رادیکال‌های آزاد ایفا کند.

یک قاشق چای‌خوری از آن را با میوه‌ پاپایا ترکیب کنید. سپس این خمیر را به گونه‌های خود بمالید و بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند. بعد صورت خود با آب گرم بشویید.

بهتر است این روش را صبح‌ها انجام دهید تا بتوانید با استفاده روزانه‌ آن، به نتیجه مدنظر خود برسید.

برجسته کردن گونه ها با الوئه ورا 

تعداد زیادی از از آلوئه ورا برای از بین بردن جوش و اکنه  استفاده می‌کنند.  آلوئه ورا با خاصیت منقبض‌کننده و سفت‌کننده‌ پوست طبیعی از لاغری پوست‌ جلوگیری می‌کند و مانع از افتادگی پوست می‌شود.به علت فراوانی آنتی‌اکسیدان‌ها در آلوئه‌ورا، از هرگونه آسیب ناشی از رادیکال آزاد جلوگیری می‌کند. همچنین  آلوئه‌ورا با افزایش کلاژن‌سازی پوست می‌تواند چهره‌ای شاداب به شما ببخشد.  ژل آلوئه‌ورا حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به‌ آرامی پوست گونه‌های خود را ماساژ دهید.به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه  به آنها دست نزنید و بعد آن را با آب گرم بشویید. این کار را دوبار در روز انجام دهید تا بهترین نتیجه ببینید

برجسته کردن گونه ها با گلاب 

گلاب و گلیسیرین ترکیب فوق‌ العاده‌ای است که در چاق شدن صورت، تاثیر فراوانی دارد. این ترکیب فواید شگفت‌انگیزی برای پوست و همچنین خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد.

گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید و ترکیب آن را هر شب و ترجیحا قبل از خواب، روی گونه‌های صورت خود بمالید. بگذارید تا صبح روی صورت‌تان بماند و سپس صبح، صورت خود را با آب گرم بشویید.

این ترکیب، پوست را تقویت می کند و هیدراته نگه می‌دارد. از این روش به صورت مرتب استفاده کنید تا صورت‌تان چاق و گونه هایتان برجسته شود.

خوردن شیر برای برجسته کردن گونه

شیر حاوی مواد معدنی فراوانی است از جمله آمینو اسیدها، کلسیم ، ریبوفلاوین (ویتامین B 12)، پروتئین و ویتامین E و D. خوردن سه فنجان شیر در روز به حفظ و نگه داری پوست کمک شایانی میکند.

منبع الودکتر

برجسته کردن گونه و لب به روش طبیعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ