افزایش درخواست جراحی پلاستیک به خاطر عکس‌های سلفی

فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر همگی به ما این احساس را می‌دهند که بیشتر با هم در ارتباط هستیم و از آخرین خبرهای روز در جهان واقعی باخبر هستیم.

فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر همگی به ما این احساس را می‌دهند که بیشتر با هم در ارتباط هستیم و از آخرین خبرهای روز در جهان واقعی باخبر هستیم. اگرچه به لطف عکس‌های سلفی، حالا آدم‌های بیشتری که می‌خواهند با عمل جراحی چهره‌ زیباتری داشته باشند.

جنیفر رینالدز متخصص ۳۴ ساله بهداشت دندان که در نیویورک زندگی می‌کند تصمیم گرفتند روی بینی‌اش عمل جراحی انجام دهد و حالا او احساس می‌کند برای حضور در رسانه‌های اجتماعی در بهترین ساعات آماده است.

در تحقیقی که اخیراً آکادمی آمریکایی عمل جراحی پلاستیک و ترمیمی انجام داده اشاره شده که از هر سه پزشکی که در روز با عمل زیبایی سروکار دارند، اذعان می‌کنند که تعداد مراجعانی که به خاطر رسانه‌های اجتماعی خواهان تغییراتی در چهره‌شان هستند، رو به افزایش است. این تغییرات باعث شده که آمار جراحی رینوپلاستی (جراحی بینی) در فاصله‌ سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳، به میزان ۱۰ درصد افزایش داشته باشد. همچنین افراد بیشتری به جراحی پلک روی آورده‌اند تا چهره‌شان کمتر خواب‌آلود به نظر برسد. در این بین تقاضا برای عمل پیوند مو هم بالا رفته است.

رینالدز گفته «من قطعاً حالا با چهره‌ام احساس راحتی دارم. اگر لازم باشد که یک عکس سلفی بگیرم، بی‌شک مشکلی نخواهم داشت.»

رینالدز یکی از بی‌شمار افرادی است که برای این‌که در عکس‌ها زیباتر به نظر برسند، سراغ جراحی‌های پلاستیک می‌روند.

(منبع: نیوزاوری‌دی)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ