مردان این ۱۰ نوع زن را دوست ندارند

هیچ مرد و هیچ زن کاملی وجود ندارد. روشن است که تنها یک نوع زن وجود ندارد که برای همه‌ی مردان مناسب باشد. اگرچه بعضی زنان خودشان را جوری جلوی مردان تصویر می‌کنند که بیش از اینکه مردان را جذب کنند آنها را فراری می‌دهند.

هیچ مرد و هیچ زن کاملی وجود ندارد. روشن است که تنها یک نوع زن وجود ندارد که برای همه‌ی مردان مناسب باشد. اگرچه بعضی زنان خودشان را جوری جلوی مردان تصویر می‌کنند که بیش از اینکه مردان را جذب کنند آنها را فراری می‌دهند. در اینجا به ۱۰ نوع از زنانی اشاره شده که مردان را می‌ترسانند.

۱- زنان خیلی قوی
یک مرد چه‌طور با  زنی سر کند که عضلاتش از مردان بزرگ‌تر باشد؟ زنان خیلی قوی در مردان نوعی حس تحقیر به وجود می‌آورند. برای مردان قدرت و خود وجودی‌شان در حمایت از همسران‌شان است، نه برعکس.

۲- بیمبر
بیمبر زن جذاب اما کله خرابی است که چیزی بیش از یک صورت و بدن زیبا ندارد. مردان با چنین زنانی نمی‌توانند گفت و گوی روشنفکرانه‌‌ای داشته باشند. چون آنها هر چه را که مردان می‌گویند بد می‌فهمند و به نتایج خودشان می‌رسند. حتا اگرچه مردان زن زیبا را دوست دارند، اما اگر نتوانند مکالمه‌ی اندیشمندانه‌ای با او داشته باشند کنارش می‌گذارند.

۳- بچه‌ها
بچه‌ها، نوعی از زنان هستند که نمی‌خواهند بزرگ شوند. آنها همیشه انتظار دارند که مرد زندگی‌شان با آنها مثل یک بچه رفتار کند و نازشان را بکشد. آنها دنبال پدر می‌گردند، نه شوهر.
همانطور که زن نمی‌خواهد برای شوهرش، مادر باشد مردان هم دوست ندارند پدر زوج‌شان باشند. در ابتدا شاید مردان رفتارهای کودکانه را دوست داشته باشند،‌اما بعد از نازکشیدن تنفر پیدا می‌کنند.

۴- زن بدجنس
زن بدجنس در هر چیزی یک نقص پیدا می‌کند. او اغلب دیگران را تحقیر می‌کند و هدفش این است که زندگی دیگران را خراب کند. او شدیدا خودخواه است و تمام وقت فقط به فکر خودش است.اغلب مردان از چنین زنانی دوری می کنند.

۵- کمپوت مغز
این نوع زن با همه چیز مشکل دارد. چون، بدون توجه به اینکه شوهرش برای او چه کار می‌کند و چه چیزی می‌خرد، هیچ جوری راضی نمی‌شود. او دائما سر شوهرش نق می‌زند و زندگی را برای او غیرقابل تحمل می‌کند. مردان از چنین زنانی اجتناب می‌کنند.

۶- زود گریه کن
احساساتی بودن چیز خوبی است. اما روی صحبت با زنانی است که با گریه می‌خواهند حرف‌شان را به کرسی بنشانند. در واقع مردان حق‌السکوت احساسی را دوست ندارند. بودن با چنین زنی باعث می‌شود مرد این طور احساس کند که سرش به دیوار آجری خورده است. مردان به جای قرار گرفتن در معرض چنین وضعیتی ترجیح می‌دهند،‌از این جور زنان دور بمانند.

۷- جوینده طلا
برای چنین زنی، پول بسیار اهمیت دارد او می‌خواهد با مردی ثروتمند ازدواج کند تا به پول برسد. او هدیه می‌خواهد و انتظار دارد شوهرش تمام مدت پول به پایش بریزد. او اغلب درباره‌ی وضع مالی مرد سوالات زیادی مطرح می‌کند. مردان دوست ندارند خیلی در این باره ازشان سوال شود. به همین دلیل سعی می‌کنند از جویندگان طلا فاصله بگیرند.

۸- روده دراز
روده دراز، زنی است که بی‌وقفه حرف می‌زند. او همیشه درباره‌ی همه‌ی شایعاتی که در جامعه در جریان است با شوهرش حرف می‌زند و اغلب درباره‌ی محتویات جالباسی‌اش هم پرحرفی می‌کند. او اغلب بیهوده حرف می‌زند. شاید مردی بتواند برای چند روز چنین زنی را تحمل کند،‌اما بعدش از چنین زنی فرار می‌کند.

۹- زن بی‌وفا
او به هر مردی چراغ سبر نشان می‌دهد و نمی‌تواند به یک مرد وفادار بداند. بارها و بارها به شوهرش خیانت می‌کند. او حتا اگر بخواهد هم نمی‌تواند به هیچ مردی وفادار بماند. مردها چنین زنانی را نمی‌پسندند.

۱۰- سیندرلا
او در قصه شاه پریان زندگی می‌کند، جایی که واقعیت ندارد و مرد،‌شاهزاده  زیبایی است که زن از کودکی در انتظارش بود. او بیش از اندازه به دنبال این است که شوهرش بی‌نقص باشد. چنین زنانی با توجه به اینکه هیچ ‌وقت درباره‌ی صلاحیت مردان به قطعیت نمی‌رسند، نظر مردان را جلب نمی‌کنند.

رفتار مردان با زنان را از انگشت‌شان بشناسید

(منبع: healthcare)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
محمد

محمد

1396-05-19 - 19:43 پاسخ

کاملا درست و بی نقص بود???