سلنا گومز دچار بیماری لوپوس است

یکی از اعضای خانواده سلنا گومز لازم دید نکاتی درباره سلامتی گومز به پدربزرگ و مادربزرگش بگوید.

اشلی رُز- یکی از اعضای خانواده سلنا گومز لازم دید نکاتی درباره سلامتی گومز به پدربزرگ و مادربزرگش بگوید.
والدین پدر سلنا در مصاحبه با ریدرآنلاین نکات نگران‌کننده‌ای درباره او گفتند. ریکاردو گومز گفت: «او به سختی دست از کار می‌کشد. او فشار زیادی را تحمل می‌کند، چون خیلی کار می‌کند. دکترها به او گفتند که بهتر است کمی دست از کار بکشد. کاری که او انجام می‌دهد فشار بسیار زیادی به او تحمیل می‌کند. او حتا یک روز هم استراحت نمی‌کند.»
سال گذشته سلنا چند تور خود را لغو کرد و به یک مرکز توانبخشی در آریزونا مراجعه کرد. خبرهایی بود مبنی بر اینکه او با مسایل احساسی که نتیجه رابطه‌اش با جاستین بیبر بود و همچنین اعتیاد به الکل درگیر است.


ریکاردو گفت: «ما در چند روزنامه خواندیم که او مواد مصرف می‌کند. من صدایش زدم و گفتم باید مراقب خودت باشی.» مثل همه‌ی نوه‌های جوان، سلنا نیز به آن‌ها اطمینان داد که حالش خوب است. هرچند آن‌ها گفتند که جاستین یکی از مشکلاتی بود که باعث و بانی مشکلات او شد.
پیش از این خبرهایی درباره ابتلای سلنا مندز به بیماری لوپوس منتشر شده بود. پدربزرگ و مادربزرگ سلنا این مساله را تایید کردند و گفتند او تحت درمان است.
لوپوس نوعی بیماری خود‌ایمنی است که در آن سیستم دفاعی بدن، علیه ارگان‌ها و بافت‌های پیوندی خودی عمل کرده و به‌ آن‌ها آسیب می‌رساند. بانوان در مقابل این بیماری ده‌ برابر بیشتر از مردان آسیب‌پذیرند.
ریکاردو گفت: «چیزی که ما نگرانش هستیم این است که او نمی‌داند چطور نه بگوید. او زمانی برای استراحت و تغذیه خوب نمی‌گذارد. او حتا به خانه نمی‌آید که یکی از غذاهای دست‌پخت مادربزرگش را بخورد.»
(منبع: cambio)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ