۱۲ راه ساده برای اینکه جذاب‌تر به نظر برسید- قسمت اول

همه‌ی ما در یک چیز مشترکیم: می‌خواهیم جذاب‌تر به نظر بیاییم اما هدف میل به جذاب‌بودن متفاوت است.

همه‌ی ما در یک چیز مشترکیم: می‌خواهیم جذاب‌تر به نظر بیاییم اما هدف میل به جذاب‌بودن متفاوت است. شما چطور؟ خب نیازی نیست که خجالت بکشید! برای اینکه به طرز محسوسی جذاب‌تر به نظر برسید، به این توصیه‌ها عمل کنید.
۱- لبخند یادتان نرود
لبخند بزنید. وقتی لبخند می‌زنید مهربان‌تر و خوش‌برخوردتر به نظر می‌رسید. مردم با شما احساس راحتی می‌کنند. مهم نیست در درون چه احساسی دارید، لبخند بزنید!
۲- به موی صورت‌تان برسید
خیلی مهم است که به موهای صورت‌تان برسید. مردان باید به طور منظم ریش‌شان را بتراشند. اما اگر می‌خواهید ریش بلندی داشته باشید باید آن را پاکیزه نگه دارید. زنان باید ابروهای‌شان را به شکل مناسبی درست کنند.
۳- موهای‌تان را در بهترین حالت نگه دارید
موی شما تاج سرتان است! پس حواستان به آن باشد. ظاهر زیبا اولین چیزی است که دیگران را جذب می‌کند. به ظور منظم موهای‌تان را کوتاه کنید. این کار برای سلامت مو هم خوب است. مویتان را مرتب و تمیز نگه دارید. این واقعا برای ظاهری جذاب مهم است. 


۴- لباس‌های سایز خودتان را بپوشید
لباس هم واقعا مهم است،‌مردم کسانی را که خوب لباس می‌پوشند دوست دارند. پس حواستان باشد چه لباسی می‌پوشید. لباس‌هایی را بخرید که سایز شما باشد. لباس بزرگ‌تر از سایز، یا تنگ باعث می‌شود غریب به نظر برسید.
۵- خوب چشم توی چشم شوید
وقتی با کسی حرف می‌زنید، خوب چشم توی چشم شدن مهم است. اگر به خوبی چشم توی چشم شوید، دیگران احساس می‌کنند مهمند و خوشحال می‌شوند. بعضی آدم‌ها از چشم توی چشم شدن خجالت می‌کشند. مشکل بزرگی نیست. با نزدیکان‌تان شروع کنید وقتی با آنها حرف می‌زنید توی چشمان آن‌ها نگاه کنید. بعد سعی کنید با غریبه‌ها هم این کار را بکنید.
۶- مطمئن راه بروید
وقتی راه می‌روید اعتماد به نفس داشته باشید. می‌دانید چطور با اعتماد به نفس راه بروید؟ بدن‌تان را رها کنید و چشم و سرتان را بالا بگیرید. این باعث می‌شود مطمئن به نظر برسید. اینکه باعث شوید دیگران فکر کنند اعتماد به نفس دارید، بخش مهمی از جذاب بودن است.
(منبع: healthcare)

لینک: ۱۲ راه ساده برای اینکه جذاب‌تر به نظر برسید- قسمت دوم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ